Key Responsibilities: • Develop and optimize app content to ensure it aligns with user engagement strategies and drives conversions. • Create and implement effective marketing strategies tailored to mobile app audiences, aiming to increase app visibility, installs, and retention. • Analyze and report on the performance of campaigns across various channels, using data to optimize results and inform future strategies. • Oversee campaign budgets, ensuring cost-effective allocation of resources, while optimizing strategies to achieve the best possible return on investment.
Yêu cầu công việc
Requirements: • Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Information Technology, or a related field. • Minimum 2-3 years of experience in mobile app marketing. • Strong understanding of mobile marketing tools, data analytics platforms, and performance metrics. • Proven analytical skills with the ability to measure, interpret, and act on campaign performance data.
Quyền lợi được hưởng
Khác Engaging and Challenging Work Environment: Immerse yourself in the exciting world of eCommerce, where every day presents new challenges and opportunities. Hybrid Working Model: Enjoy the flexibility of a hybrid work setup with adaptable hours to suit
Tầng 3, AEON Mall Tân Phú, Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, P. Sơn Kỳ, Q. Tân Phú, TP.HCM.
Được thành lập năm 1978, Trung tâm Timezone Family Entertainment Centre (FEC) lần đầu tiên được mở ra tại Perth, Western Australia. Không giống những phòng game truyền thống hiện nay, Timezone là cơ sở vui chơi giải trí điện tử gia đình đầu tiên. Hướng đến đối tượng gia đình và là nơi giải trí hiện đại.
Tiếp nối thành công ở Australia, tập đoàn Timezone FEC trở thành tập đoàn quốc tế vào năm 1995. Ngày nay, Timezone đã ghi được dấu ấn tại hơn 200 địa điểm, hoạt động ở các nước Australia, Ấn độ, Indonesia, New Zealand, Philippines, Singapore và Việt Nam.