JOB DESCRIPTION
- Participate in developing suitable insurance products and implementing sales and marketing strategies for digital platforms and Insurtech solutions.
- Analyze market trends, customer needs, and industry activities to identify new digital opportunities.
- Look for opportunities for business growth through online channels and digital tools.
- Develop and oversee digital marketing campaigns to attract new customers and enhance brand awareness
- Provide insights and recommendations to optimize the customer journey on digital platforms.
- Build and manage relationships with brokers, partners, and external digital partners/ vendors to foster collaboration and develop innovative solutions aligned with business objectives.
- Monitor digital platform performance, ensuring KPIs and sales targets are met
- Prepare and manage periodical performance reports for sales outcomes and digital marketing campaigns.
- Collaborate with internal departments to ensure that multiple aspects are well fulfilled, relating to legal, workflow, informing between departments, and technical issues.
QUALIFICATIONS
- At least 3 years of experience in Sales/ Marketing roles, focusing on Digital projects
- Experience in the Non-life insurance industry and involvement in Insurtech initiatives are highly preferred
- Understanding of digital transformation in the Insurance industry is desirable
- Proven success in working with Insurance brokers, partners, and external vendors
- Strong understanding of digital marketing tools (SEO, SEM, social media, email campaigns) and customer behavior in digital environments
- Project management, leadership, and stakeholder management skills
- Ability to lead and motivate cross-functional teams to achieve business objectives
- Fluent English is a must
BENEFITS
- Monthly allowance: Lunch, Mobile phone, Transportation
- 13th-month bonus, Performance bonus & Long-term award
- Other allowances: Birthday, Public holidays, Clothing, In-patient treatment, etc.
- Annual health check, Complimentary Healthcare insurance, Healthcare insurance support for family members
- Activities & Parties: 2 trips/year, Annual Conference, Company Anniversary, Women’s Day, Employee Birthdays, Sports activities, etc.
- Various types of Leave, up to 19 days/year, can be divided into 1/4 day or 1/2 day leave
- Social/ Health/ Unemployment Insurance on full salary
- Training opportunities in both technical skills & soft skills.
Thành lập vào tháng 6/2017, Công ty Cổ phần Xây dựng Central được biết đến như một nhân tố mới đầy triển vọng trong thị trường xây dựng với sự phát triển nhanh chóng vượt bậc, điều này được thể hiện qua việc Central liên tục trúng thầu các dự án lớn từ những Chủ đầu tư uy tín tại Việt Nam. Central đã sở hữu trong tay hơn 1.000 nhân sự là Kỹ sư – Kiến trúc sư chất lượng cao đến từ các tập đoàn, công ty xây dựng hàng đầu Việt Nam, cùng hơn 10.000 công nhân đang làm việc tại hơn 50 dự án lớn nhỏ, với tổng giá trị hợp đồng đã ký lên đến 15.000 tỷ đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHYT, BH Thất nghiệp theo quy định của Nhà nước.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch/nghỉ mát hàng năm
- Các hoạt động thể chất: bóng đá, bóng rổ,...
- Team building từng quý
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi qua mỗi dự án không chỉ là xây dựng đơn thuần mà còn định hình một nền tảng sống tốt hơn. Chúng tôi tự hào góp phần trong việc phát triển đô thị gắn liền với các mục tiêu tăng trưởng kinh tế xã hội. Với tinh thần tiên phong, công nghệ tiên tiến, Central từng bước nâng cao chất lượng cuộc sống, kiến tạo vị thế lâu dài và bền vững tại Việt Nam và khu vực Đông Nam Á.
Review XÂY DỰNG CENTRAL
Group có nhiều business units, môi trường làm việc rộng lớn, nhiều bộ phận chuyên môn, trải nghiệm đủ các case từ khó đến dễ.(rv)
Môi trường chuyên nghiệp Chế độ C&B rõ ràng Công ty uy tín tốt
Môi trường tốt cho ai muốn môi trường ổn định