Mô tả công việc
Managing Work, Projects, Policies, and Standards for Purchasing Across Departments
• Checks invoice on goods received against shipment to ensure quantity, quality, weights and purchase specifications are as ordered
• Maintains inventory controls for proper levels, dating, rotation, requisitions, etc.
• Ensures accurate administration of all invoices, and adherence to proper bookkeeping procedures.
Demonstrating and Applying Accounting Knowledge to Purchasing Operations
• Demonstrates knowledge of job-relevant issues, products, systems, and processes.
• Uses computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information
Supporting Purchasing Operations
• (Ensures performance reviews are completed on a timely basis for supervisors and non-management employees)
Maintaining Finance and Accounting Goals
• Ensures profits and losses are documented accurately
• Achieves and exceeds goals including performance goals, budget goals, team goals, etc
• Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.
Managing Discipline Work, Projects, and Policies
• Communicates a clear and consistent message regarding departmental goals to produce desired results
Property Operations, Profitability, Safety Standards and Work Procedures and Additional Responsibilities
• Presents ideas, expectations and information in a concise, organized manner
Additional Responsibilities
• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.
• Attends and participates in all pertinent meetings
• Provide direction and assistance to other organizational units regarding accounting and budgeting policies and procedures, and efficient control and utilization of financial resources.
• Complete any other assignments given by superiors
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
- Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
- National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
- Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Finance and Accounting or related fields
- Purchasing experience area, especially in 5 star hotel/resort
- Be well-organized and be able to multi task
Yêu cầu hồ sơ
VIET PRODUCTS chuyên thiết kế, sản xuất và xuất khẩu đồ nội thất gia đình và sân vườn.
Được thành lập vào năm 2007, chúng tôi đã cung cấp nhiều loại sản phẩm chủ yếu được làm từ Poly Rattan, Rope, Upholstery (Vải, Da), MDF, Gỗ, v.v. Các dòng sản phẩm đa dạng luôn bắt kịp xu hướng mới trên thị trường đồ nội thất.
Với kinh nghiệm sâu rộng trong việc trở thành OEM cho các chuỗi siêu thị và nhà nhập khẩu hàng đầu trên thế giới, như Thụy Điển, Vương quốc Anh, Đức, Ý, Úc, Hoa Kỳ, Canada, Nam Phi, v.v. cùng với tư cách là thành viên BSCI, chúng tôi tin rằng bất kỳ khách hàng khó tính nào cũng sẽ hài lòng với chúng tôi.
Với hơn 18.000m2 của hai nhà máy tại Đồng Nai và Đồng Tháp và 2.000m2 showroom tại Thành phố Hồ Chí Minh, chúng tôi không ngừng mở rộng năng lực sản xuất, cải thiện chất lượng và mẫu mã để đáp ứng nhu cầu của các thị hiếu khác nhau từ cả khách hàng quốc tế và trong nước. Chất lượng được đảm bảo, giá cả hợp lý, giao hàng đúng hạn và dịch vụ chuyên nghiệp là cam kết của chúng tôi đối với khách hàng.
Đặc biệt, với đội ngũ cán bộ năng động, giàu kinh nghiệm, công nhân lành nghề, chăm chỉ, chúng tôi thực sự tự tin khẳng định năng lực xử lý số lượng đơn hàng lớn và là nhà cung cấp chất lượng đáng tin cậy của bạn.