Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Roles:
- Build volume and revenue in Modern Trade by selling in Sales Development objectives and Initiatives establish during the AOP. Develop and execute business programs, leverage efficient call coverage and ensure all assigned accounts comply with SPVB performance standards and commitments.
Responsibilities:
1. Grow volume, revenue and share in assigned accounts
- Develop and keep updated an account plan to the SPVB standard (ASAP)
- Ensure all key decision makers within the account are wired
- Call on all wiring assignments as planned
- Develop account specific standards for merchandising range, promotions, pricing and equipment
- Develop, sell, and execute CDAs with identified customers.
- Monitor MT Budget.
2. Execute plans with assigned customers
- Call on each customer per customer wiring plan
- Communicate standards and customer commitment to the field
- Issue a promotion calendar on a timely basis
- Maintain a physical presence in the field to reinforce the account strategy with field locations
- Monitor performance and compliance, taking corrective action where necessary
- Get customer feedback-direct phone-MT.
3. Identify & Win New Business
- Identify and evaluate new business opportunities (new distribution / new customers) & develop targets
- Work with field locations to exploit new business opportunities
- Co-ordinate and acquire new business
- Align the system to call on new accounts & outlet
Yêu Cầu Công Việc
- University graduation in any disciplines
- Experience of account management and Promotion planning
- Communication, Presentation skill.
- High ownership
- Fluent English for communication and writing
- Competent MS Office
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Việt Nam là nước nông nghiệp thuộc về xứ nóng, vùng nhiệt đới gió mùa. Ngoài ra lãnh thổ Việt Nam được chia ra ba miền rõ rệt là Bắc, Trung, Nam. Chính các đặc điểm về địa lý, văn hoá, dân tộc, khí hậu đã quy định những đặc điểm riêng của ẩm thực từng vùng – miền. Mỗi miền có một nét, khẩu vị đặc trưng.
Với 54 dân tộc sống trên nhiều vùng địa lý đa dạng khắp toàn quốc, ẩm thực của mỗi dân tộc đều có bản sắc riêng biệt. Rất nhiều món trong số đó ít được biết đến tại các dân tộc khác. Làm thế nào để biết đến ẩm thực của mọi miền? Ai sẽ làm được điều này? Các bạn không phải lo lắng vì đã có Gia Vị Việt Ấn!
Gia Vị Việt Ấn luôn luôn gắn kết khẩu vị của mọi miền, góp phần làm ẩm thực Việt Nam phong phú. XNLD Vianco – Việt Ấn được thành lập từ năm 1958, chuyên sản xuất các loại gia vị, nước chấm, thực phẩm chế biến, nông sản và sản phẩm gạo với 100% nguyên liệu tự nhiên được dùng chế biến tất cả các món chay, mặn, hải sản, thịt rừng …
Các sản phẩm Vianco – Việt Ấn liên tục được tặng thưởng hơn 45 huy chương vàng, bạc về chất lượng cao. Hơn 50 năm kinh nghiệm, Vianco – Việt Ấn tự hào là doanh nghiệp đảm bảo về chất lượng, sản phẩm với nguyên liệu thiên nhiên.