Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Identify and research potential new customers in Vietnam and in sub-regions (SE Asia, ANZ, Pacific Islands, and others as assigned)
· Develop and maintain high level business relationships with potential customers
· Coordinate with other Commercial team members and other functions to develop, prepare, and present business proposals to targeted potential customers
· Perform new contract and pricing negotiation, including cash management in alignment with other functions
· Track, identify and add qualified prospects to sales pipeline
· Assure lobbying and pro-active influence
· Promote & leverage company technologies, systems, products and services
· Provide input for products needed for the sub-region (in alignment with the relevant functions). Drive new applications (categories) for company products
· Collect Vietnam market information as well as other markets in the sub-region-potential (share of wallet), sales growth, importance of the key account’s market position, relative market share to the competitors, segments presence, trends, account’s organization and decision structure
· Maintain familiarity with competitive environment with data/ pricing/ activities in Vietnam and sub-region.
· Perform other reasonable tasks as assignment of BOD & GM.
Yêu Cầu Công Việc
· University graduate or higher degree in business major.
· At least 5 years of experience in Business Development position.
· Experience or knowledge in the food packaging industry.
· Market development vision is an important factor for this position.
· Ability to build good relationships with partners as well as negotiate well.
· Knowledge of commercial contracts and regulations related to commercial contracts.
· Ability to plan long-term development strategies with elements of sustainable development.
· Flexibility to solve problems due to market influences such as finding new customers, flexible options for sales...
· Persuasive communication skills.
· Persuasive presentation skills.
· Flexibility in moving and long-distance business trips.
· Good command of written and spoken English.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 30 - 40
- Phúc lợi:
13th salary and bonus
Annual salary increase
Monthly incentive bonus
Business trip allowance
Get `1 day extra annual leave after every 3 years
Teambuilding - Ngày nghỉ: Saturday - Sunday
- Lương: Cạnh tranh
Việt Nam là nước nông nghiệp thuộc về xứ nóng, vùng nhiệt đới gió mùa. Ngoài ra lãnh thổ Việt Nam được chia ra ba miền rõ rệt là Bắc, Trung, Nam. Chính các đặc điểm về địa lý, văn hoá, dân tộc, khí hậu đã quy định những đặc điểm riêng của ẩm thực từng vùng – miền. Mỗi miền có một nét, khẩu vị đặc trưng.
Với 54 dân tộc sống trên nhiều vùng địa lý đa dạng khắp toàn quốc, ẩm thực của mỗi dân tộc đều có bản sắc riêng biệt. Rất nhiều món trong số đó ít được biết đến tại các dân tộc khác. Làm thế nào để biết đến ẩm thực của mọi miền? Ai sẽ làm được điều này? Các bạn không phải lo lắng vì đã có Gia Vị Việt Ấn!
Gia Vị Việt Ấn luôn luôn gắn kết khẩu vị của mọi miền, góp phần làm ẩm thực Việt Nam phong phú. XNLD Vianco – Việt Ấn được thành lập từ năm 1958, chuyên sản xuất các loại gia vị, nước chấm, thực phẩm chế biến, nông sản và sản phẩm gạo với 100% nguyên liệu tự nhiên được dùng chế biến tất cả các món chay, mặn, hải sản, thịt rừng …
Các sản phẩm Vianco – Việt Ấn liên tục được tặng thưởng hơn 45 huy chương vàng, bạc về chất lượng cao. Hơn 50 năm kinh nghiệm, Vianco – Việt Ấn tự hào là doanh nghiệp đảm bảo về chất lượng, sản phẩm với nguyên liệu thiên nhiên.