Mô tả công việc
Assess market usage behavior and destination/product coverage in that market while assessing potential prices to promote that market.
Report on flight route/visa policy/political-economic situation and tourism trend of that market & assess potential for destination/product or related reports that affect sales situation & market demand.
Classify partners (potential partners/new partners) and account planning, included all segments of that market such as leisure, MICE, Events, Corperates, partnerships... by month/quarter.
Sales activities/ sales call/ sales blitz as planned and report on progress.
Get KPIs on revenue, KPIs on Big Contracts, KPIs on new contracts and new partners arising for that market.
Propose specific sales programs/price policies for each market or each partner.
Propose promotional activities included in the package, free and paid to partners in parallel with KPI to measure, expected results and evaluate performance.
Propose fairs to promote tourism, trade, forum activities - associations...
Propose co-branding & co-marketing plans with agencies, airlines, social platform….
Quyền lợi được hưởng
Challenging and professional working environment
Discount when using Vingroup's products and services
Location: Vinpearl Head Office (Ha Noi / Ho Chi Minh City) and other destination based on requested
Working hour: from 9h00 to 18h00 from Monday to Friday, and two Saturday per month
Yêu cầu công việc
At least 4 year of experience in sales, marketing or related field.
Strong communication skills. Languages: English is a must
Ability to manage complex projects and multi-task.
Excellent organizational skills.
Ability to flourish with minimal guidance, be proactive, and handle uncertainty.
Proficient in Word, Excel, Outlook, and PowerPoint.
Yêu cầu hồ sơ
Việt Nam là nước nông nghiệp thuộc về xứ nóng, vùng nhiệt đới gió mùa. Ngoài ra lãnh thổ Việt Nam được chia ra ba miền rõ rệt là Bắc, Trung, Nam. Chính các đặc điểm về địa lý, văn hoá, dân tộc, khí hậu đã quy định những đặc điểm riêng của ẩm thực từng vùng – miền. Mỗi miền có một nét, khẩu vị đặc trưng.
Với 54 dân tộc sống trên nhiều vùng địa lý đa dạng khắp toàn quốc, ẩm thực của mỗi dân tộc đều có bản sắc riêng biệt. Rất nhiều món trong số đó ít được biết đến tại các dân tộc khác. Làm thế nào để biết đến ẩm thực của mọi miền? Ai sẽ làm được điều này? Các bạn không phải lo lắng vì đã có Gia Vị Việt Ấn!
Gia Vị Việt Ấn luôn luôn gắn kết khẩu vị của mọi miền, góp phần làm ẩm thực Việt Nam phong phú. XNLD Vianco – Việt Ấn được thành lập từ năm 1958, chuyên sản xuất các loại gia vị, nước chấm, thực phẩm chế biến, nông sản và sản phẩm gạo với 100% nguyên liệu tự nhiên được dùng chế biến tất cả các món chay, mặn, hải sản, thịt rừng …
Các sản phẩm Vianco – Việt Ấn liên tục được tặng thưởng hơn 45 huy chương vàng, bạc về chất lượng cao. Hơn 50 năm kinh nghiệm, Vianco – Việt Ấn tự hào là doanh nghiệp đảm bảo về chất lượng, sản phẩm với nguyên liệu thiên nhiên.