Việc làm Chế Biến Thực Phẩm Việt Ấn

Cập nhật 31/10/2024 21:29
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm Việt Ấn
Account Manager – Projects – South Region
Chế Biến Thực Phẩm Việt Ấn
7 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Mission

(Why the position exists)

  • Deploys all sales actions with targeted accounts assigned spread over multiple customer types, in order to maximize the
  • Business with them through mainly field interactions and supports them on their digital transformation journey.
  • Sales activity deployment to detect projects in targeted segment / accounts.
  • Customer mapping to identify the main stakeholders and organizational structure of targeted accounts.
  • To understand customers’ needs and bring Schneider products / solutions directly to customers.
  • To build and secure relationship with relevant channels (end-users, contractors, panel builders and system integrators)
  • Implement go-to-market strategies to penetrate Industry end-markets and find opportunities selling Schneider Electric products and packages to their projects.
  • Execute account management plan toward targeted customers to maintain long-term relationship with them
  • Deploy opportunity management plan in early stage (identify & qualify, influence & develop)
  • Respond to customers’ queries, co-ordinate with back-office to prepare quotation.
  • On-time information delivery and proposal management for end-users / channels
  • Follow-up on proposals through to contract negotiation and closure. Proactively using bFO to ensure sales force efficiency and foster cross selling / collaboration.

Job Description

  • Account management:
  • Account ownership locally, this role typically covers key accounts and systematically ensures that account plans are in place.
  • Deploys all sales actions with assigned end-users, contractors to maximize the business with them.
  • Qualifying opportunities:
  • Active participation and identification of future projects through regular contact with customers (face to the customers) within targeted accounts. Able to gather specific information (competitors, budget, comm/tech adv/disadv, etc.) to increase chances.
  • Promote products & solutions and manage offers:
  • Present & provide technical information necessary to the customers
  • Conduct technical prescriptions, provide technical support to customers
  • Follow-up on offers: Follow- up of offers with customers and keep project information on bFOs updated
  • Finalize on contracts: Lead contract negotiations with the support of other departments (Finance, EC, CCC, etc.). Transfer project details to the support teams and ensure a smooth transition for project execution.
  • Follow-up on Customer:
  • To lead project kick-off meeting and facilitate executor during project handover for execution.
  • Keep regular contact with customers to ensure satisfaction before and after delivery. Work closely with the back office (execution, finance, marketing, logistic) to ensure customer satisfaction.
  • Master SE offer knowledge and targeted solutions: Have sufficient knowledge of all SE products and targeted solutions to promote to targeted accounts
  • bFO implementation: Create SVR within 48 hours after visit & maintain and update project status regularly in Bridge Front Office (bFO). Ensure project information is exhaustive and valuable to support key strategic decisions.

Qualifications

Education:

University degree in Electrical or Automation Engineer

Working Experience:

Sales and account management skills

At least 3+ years of professional experience in Industry end-markets

Business Understanding:

Market knowledge in area of work, exposure & awareness of Industry end-market

Others (e.g. language skills, technical skills):

Schneider Electric products & equipment

Presentation & communication skills, spoken & written English Knowledge of contracts/tender, finance and project management

Schedule: Full-time

Req: 0097BC
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm Việt Ấn
Chế Biến Thực Phẩm Việt Ấn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
844 Quốc Lộ 1A , Phường Bình Trị Đông A, Quận Bình Tân, Tp. Hồ Chí Minh

Việt Nam là nước nông nghiệp thuộc về xứ nóng, vùng nhiệt đới gió mùa. Ngoài ra lãnh thổ Việt Nam được chia ra ba miền rõ rệt là Bắc, Trung, Nam. Chính các đặc điểm về địa lý, văn hoá, dân tộc, khí hậu đã quy định những đặc điểm riêng của ẩm thực từng vùng – miền. Mỗi miền có một nét, khẩu vị đặc trưng.

Với 54 dân tộc sống trên nhiều vùng địa lý đa dạng khắp toàn quốc, ẩm thực của mỗi dân tộc đều có bản sắc riêng biệt. Rất nhiều món trong số đó ít được biết đến tại các dân tộc khác. Làm thế nào để biết đến ẩm thực của mọi miền? Ai sẽ làm được điều này? Các bạn không phải lo lắng vì đã có Gia Vị Việt Ấn!

Gia Vị Việt Ấn luôn luôn gắn kết khẩu vị của mọi miền, góp phần làm ẩm thực Việt Nam phong phú. XNLD Vianco – Việt Ấn được thành lập từ năm 1958, chuyên sản xuất các loại gia vị, nước chấm, thực phẩm chế biến, nông sản và sản phẩm gạo với 100% nguyên liệu tự nhiên được dùng chế biến tất cả các món chay, mặn, hải sản, thịt rừng …

Các sản phẩm Vianco – Việt Ấn liên tục được tặng thưởng hơn 45 huy chương vàng, bạc về chất lượng cao. Hơn 50 năm kinh nghiệm, Vianco – Việt Ấn tự hào là doanh nghiệp đảm bảo về chất lượng, sản phẩm với nguyên liệu thiên nhiên.

Những nghề phổ biến tại Chế Biến Thực Phẩm Việt Ấn

Bạn làm việc tại Chế Biến Thực Phẩm Việt Ấn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Chế Biến Thực Phẩm Việt Ấn

Chế Biến Thực Phẩm Việt Ấn

Click để đánh giá