Mô tả công việc
- Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
- Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
- Supervises and manages employees. Managing all day-to-day operations.
- Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
- Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.
MONITORING AND SUPPORTING PROGRESS TOWARD GUEST SERVICES AND FRONT DESK GOALS
- Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
- Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
- Strives to improve service performance.
- Participates in the development and implementation of corrective action plans based on review of comment cards and guest satisfac
- Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
ENSURING EXCEPTIONAL CUSTOMER SERVICE
- Provides service that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
- Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback and individual coaching when needed.
- Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
- Handles guest problems and complaints effectively.
MANAGING PROJECTS AND POLICIES
- Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
- Ensures compliance with all Front Office policies, standards and procedures.
- Monitors adherence to all credit policies and procedures to reduce bad debts and rebates.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration packages
- Competitive salary | 13th salary month
- 05 working days | 02 days off per week
- Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
- Discounted rates apply when using services at properties
- Participating in ultimate phenomenal activities for employees
- National and international training courses
- Periodic health check | Accident insurance 24/7
- Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.
Yêu cầu công việc
- Minimum 5 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
- BA from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major.
Yêu cầu hồ sơ
Contact Number +84 235 3753 333
Personal Incharge Mr. Vinh
Bệnh viện Columbia Asia – Bình Dương là bệnh viện đa chuyên khoa nằm trên địa bàn tỉnh Bình Dương, tiếp giáp với thành phố Hồ Chí Minh. Được thành lập vào năm 2012, đây là bệnh viện tư nhân đầu tiên tại tỉnh Bình Dương được đầu tư trực tiếp bởi quỹ đầu tư nước ngoài 100%, với 100 giường được thiết kế để đáp ứng nhu cầu hàng ngày của bệnh nhân, từ Dịch vụ y tế, Dịch vụ chăm sóc quan trọng, Dịch vụ chẩn đoán, Dịch vụ phẫu thuật, Dịch vụ chuyên khoa và Dịch vụ khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Chương trình sức khỏe toàn diện: Bảo hiểm sức khỏe, Bảo hiểm nhân tthọ..
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Bệnh viện Columbia Asia Bình Dương đi vào hoạt động từ tháng 5 năm 2012 với trang thiết bị hiện đại, tiên tiến dành cho một bệnh viện quốc tế.
Mission
- Một tập đoàn chăm sóc sức khỏe quốc tế với dịch vụ tiên tiến ở Nam và Bắc Á sẽ cung cấp dịch vụ chăm sóc sức khỏe hiệu quả trong môi trường thân thiện với chi phí hợp lý cho bệnh nhân và doanh nghiệp quan tâm đến sức khỏe của bản thân và nhân viên thông qua gói bảo hiểm