Mô tả công việc
• Build and maintain strong relationships with loyalty clients to fully understand their needs
• Search for new customer sources and expand markets
• Negotiate and convince customers to use the service, draft a contract after the customer has agreed. Set up contract signing procedures and save the contract
• Monitor service quality, contact to resolve problems that arise during contract implementation
• Implement business strategies and advertising for the company's existing and new products
• Design tour according to customer's request
• Achieves personal and team related revenue goals
• Receive, update and process customer information
• Perform any other duties assigned by Management
Yêu cầu công việc
• Graduated with a major in English Studies, Tourism and Hospitality Management, and other related fields.
• 1 - 3 years of working experience in a similar position
• Good problem-solving, communication, and negotiation skills
• Good communication in English • Responsible, careful, meticulous
Quyền lợi được hưởng
• Salary according to the agreement, specific exchange when interviewing
• Contribution of social insurance, health insurance and unemployment insurance
• 12 days annual leave
• Duty meals
• Working time under Vietnamese labor law
• Bonus according to the Company’s regulations
Tập đoàn FUSHENG Thành lập vào năm 1953, Tập đoàn FUSHENG luôn duy trì triết lý theo đuổi sự hoàn hảo của sản phẩm và làm giàu cho cuộc sống. Vì vậy Tập đoàn FUSHENG luôn nỗ lực hết mình để đem đến cho khách hàng những sản phẩm có chất lượng cao nhất.
Công ty TNHH Công Nghiệp FUSHENG VIETNAM thành lập năm 1997, với nhà máy tại KCN Biên Hòa II, Tp. Biên Hòa, Việt Nam. Từ đó nhanh chóng trở thành nhà cung cấp hàng đầu tại thị trường Việt Nam và Asian. Vốn 100% nước ngoài, chuyên ngành sản xuất và kinh doanh máy nén khí và các thiết bị chịu áp lực.