![CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI AN THÀNH CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI AN THÀNH](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-3-1694336500.jpg)
Mô tả công việc
- Regularly review the backlog of agents to find out potential compliance issues/case handling issues/process issues, report to leadership team in a timely manner.
- Make recovery call for risky cases to minimize high-risk cases to drive CSAT.
- Monitor, evaluate and / or audit samples of inbound and/or outbound calls and other contact methods including non-voice.
- Maintain strong program knowledge base; basic understanding of client products, services and/or program strategies.
- Support management focus on review of key drivers, metrics, and operational processes (including Training) that drive
- Balanced Scorecards and count profitability goals.
- Provides accurate and timely reports on a daily, monthly, month-to-date and year-to-date rolling basis on call quality, productivity, availability, and other key metrics as determined.
- Be responsible for physical compliance audits and maintain zero compliance issues in the team.
- Quality Analyses: Produce all quality analysis information required to maintain the performance at level of target required (statistical, affinity, Drivers, Attributes, etc.)
Yêu cầu công việc
Excellent speaking and writing in English.
Experience in managing quality performance targets desired.
Strong determination for KPI achievement.
Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.
Excellent oral, written, and interpersonal communication skill.
Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a big plus.
Quyền lợi được hưởng
1 lần 1 năm
Nghỉ phép có lương
12 ngày nghỉ phép năm, 8 ngày nghỉ ốm
Máy tính xách tay
Cung cấp laptop
![CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI AN THÀNH CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI AN THÀNH](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-3-1694336500.jpg)
Công ty TNHH Dịch vụ và Thương mại An Thành hoạt động kinh doanh hệ thống bán lẻ Thời trang NEM.
Hoạt động dưới sự điều hành của Tập đoàn Stripe Nhật Bản
Thời trang NEM là thương hiệu thời trang hàng đầu Việt Nam. Thành lập năm 2002, NEM đã từng bước tạo dựng được niềm tin và có được vị thế trong lòng khách hàng.
Mỗi tháng, NEM cho ra mắt trên 500 mẫu thời trang. Dòng thời trang của NEM hiện nay rất đa dạng, từ sản phẩm cao cấp cho nam và nữ cho tới sản phẩm trung cấp phổ thông. Những mẫu trang phục dựa trên thông tin đánh giá thị trường, nghiên cứu xu hướng thời trang thế giới và sở thích của khách hàng Việt Nam. Đồng thời, những trang phục của NEM cũng luôn được đánh giá cao trong việc dự báo trước các xu hướng thời trang về gam màu, kiểu dáng, cách xử lý chất liệu… trở thành tâm điểm của làng thời trang Việt trong mỗi lần tạo dựng Bộ sưu tập mới.
Hệ thống cửa hàng với chuẩn thống nhất bao phủ khắp các đô thị lớn trên cả nước và tọa lạc tại những khu phố “vàng”.
Thời trang NEM luôn cố gắng giữ vững vị trí tiên phong trong việc dẫn dắt xu hướng thời trang Việt Nam.
Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI AN THÀNH
Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI AN THÀNH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI AN THÀNH](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/27/tai-xuong-3-1694336500.jpg)