Việc làm Điện máy sakura việt nam

Cập nhật 15/08/2024 17:33
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty tnhh điện máy sakura việt nam
Junior Customer Support Officer - Call Team (Night Shift) (12-15M)
Điện máy sakura việt nam
9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
ABOUT THE ROLE
Crossian is a high-growth technology-driven e-commerce business. Behind our success are our people. As a start-up formed in 2020, we have created a fast-paced and dynamic environment, enabling our people to reach a cumulative average growth rate of over 700% in just under 4 years. Our mission now is to build direct-to-consumer brands and increase customer LTV.
We are looking for a customer-centric agent with good communication skills and a deep understanding of customer satisfaction insights. You will build strong and long-lasting relationships with our customers, and your efforts will drive customer satisfaction, happiness, growth, and added value to the organization.
This role is perfect for you if you are a self-starter, have at least 1 year of experience as a customer service call center agent using English, and are backed by a proven track record and customer satisfaction.
WHAT YOU WILL DO
Answer and address a high volume of incoming call inquiries related to product issues, sales policies, and order status in a professional and courteous manner
Provide exceptional levels of customer satisfaction by demonstrating patience and empathy towards customers from diverse cultures and backgrounds in the US
Identify and escalate issues to higher-level management when necessary
Meet or exceed key performance indicators for call resolution rate, customer satisfaction
Recognize low customer satisfaction call and provide constructive feedback and recommendations to agents for improvement. Alert the management team of trends in customer calls or any suspicious event
Assist supervisors/manager in projects such as call report, developing call scripts or knowledge base content. Provide input on how to improve customer experienceWHAT WE ARE LOOKING FOR
Bachelor's Degree or Equivalent
Proficient in English listening, verbal, and written communication skills. IELTS above 6.5 or equivalent
1-year experience in a call center or customer service environment, including a minimum of 6 months on night shift
Have sought knowledge of customer service practices and principles
Customer relationship management experience is strongly desired
Experience with support applications like Freshdesk, Zendesk, and Teamsupport is nice to have
Ability to handle stressful situations and establish rapport with the client
Ability to present yourself and the company in a professional manner
Work Hours: 44 hours/week - night shift (specific time to be discussed in the interview)WHAT YOU CAN EXPECT
At Crossian, our people are the key to our success. We believe in creating an attractive total compensation package (TCP) that not only retains employees but allows them to excel in their profession. These include:
Competitive salary (12-15M VND)
Full salary during probation
12 days of work-from-home & 12 days of paid annual leave
Global health insurance package for yourself and annual health checkup
Guaranteed 13th-month salary
Quarterly bonus & Year-end bonus as part of our profit-sharing program
A Pantry & a Crossian Cafe stocked with goodies, ready to serve
Lots of other company benefits including 5-star annual Summer Summit, budget for frequent team building activities, and other monthly/ quarterly/ annual company events
General company T&D Program + dedicated T&D budget for managers
Other benefits in accordance to the Company's Policy and Vietnam Labor Laws
Please note that we appreciate all applicants' interest; however, we will contact only those candidates selected for interviews.
Khu vực
Báo cáo
Công ty tnhh điện máy sakura việt nam
Điện máy sakura việt nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 50 Lê Văn Lương, Thanh Xuân

Được thành lập năm 2003, Tiền thân công ty xuất phát từ cửa hàng phân phối bồn nước – thái dương năng, thiết bị vệ sinh, hiện nay công ty TNHH Điện máy Sakura Việt Nam là doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực máy lọc nước và bồn nước. Qua 19 năm hoạt động Điện máy Sakura hiện có hàng triệu khách tại Việt Nam. Điện máy Sakura cũng vinh dự trở thành đối tác lớn của các thương hiệu nổi tiếng: Sơn Hà, Karofi, Kangaroo, Aosmith, tự hào là một trong các doanh nghiệp đi đầu trong việc bán hàng điện máy trực tuyến.

Thông qua các giải pháp bán hàng đột phá, các sản phẩm điện máy online của Điện máy Sakura Việt Nam giúp cho hàng triệu gia đình dù ở điều kiện kinh tế nào đều có cơ hội sử dụng sản phẩm với chất lượng tốt nhất.

Tầm nhìn: Trở thành top đầu trong lĩnh vực bán lẻ Điện máy - thiết bị vệ sinh- thiết bị xây dựng, nội thất dựa trên yếu tố mang tính chiến lược và tập trung sức mạnh nội lực

Gía trị cốt lõi: Định hướng con người của Điện máy Sakura Việt Nam trong chiến lược nhân sự với 6 giá trị cốt lõi:

- Khách hàng là trên hết

- Cam kết hành động

- Liên tục cải tiến

- Tinh thần phối hợp

- Phát triển nhân lực

- Đoàn kết là sức mạnh

 Với phương châm: “Lấy sự Hài lòng của Khách hàng làm niềm Hạnh phúc của SAKURA”

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Du lịch hàng năm,
  • year end party,
  • team building…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2003

Mission

Sứ mệnh: Mang đến khách hàng sản phẩm:

Tốt nhất – Phù hợp nhất - Kịp thời nhất – Chuyên nghiệp nhất - Tin tưởng nhất.

Những nghề phổ biến tại Điện máy sakura việt nam

Bạn làm việc tại Điện máy sakura việt nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Điện máy sakura việt nam

Điện máy sakura việt nam

Click để đánh giá