124 Điện Biên Phủ
Mô tả công việc
- Guide accountants in collecting, verifying purchase invoices, sales invoices, and posting financial transactions into MISA software.
- Manage accounting documents, records, and ledgers according to regulations.
- Verify the balance between detailed accounting data and summarized data, ensuring end-of-period balances are reasonable and match with detailed reports and tax reports.
- Control tax risks for clients.
- Prepare monthly/quarterly tax reports: value-added tax report, personal income tax report, contractor tax report, invoice usage report (if applicable).
- Prepare financial reports, monthly/annual management reports.
- Work with clients to provide additional documentation, answer questions.
- Report work tasks to management and perform assigned tasks.
- Provide documents, data, and explanations to tax authorities, auditors, inspectors.
- Provide data to the board of directors or other departments upon request.
Yêu cầu công việc
- Graduated from University or College majoring in Accounting or Finance.
- Have at least 5 years of experience in general accounting, especially working for accounting service companies.
- Have a CPA certificate is a plus
- Have experience or knowledge of auditing.
- Proficient in software MISA, Excel, Word,..
- Good English, both speaking and writing,prefer ielts 6.5 or equivalent
- Able to withstand high work pressure, accept overtime when required by work or superiors;
- Careful, meticulous, honest in work;
- Have problem solving skills and ability to handle work;
- Commitment to long-term commitment.
Quyền lợi được hưởng
- Salary range: up to 1000 USD, or higher depending on capabilities.
- Annual salary review.
- 13th-month salary + bonus (if any).
- Gain experience in accounting for various types of companies, learn more about issues
and handling methods. - Basic training in IFRS, Excel, VBA, English.
- Fuel allowance, nail care vouchers (for female employees).
- Opportunities for promotion, long-term commitment to the company, stable job.
- Enjoy other welfare policies such as holidays, Tet holidays, annual leave, and travel.
Công ty TNHH Đồng Nhân Cargo ( Viết tắt DNHCARGO).
Công ty DNHCARGO chúng tôi được thành lập với mục đích đáp ứng nhu cầu vận chuyển hàng hóa với chất lượng dịch vụ cao cấp, lợi ích về kinh tế cho các công ty chuyển phát nhanh trong nước và quốc tế
Hiện nay DNHCARGO đang hợp tác vận chuyển hàng hóa với nhiều công ty chuyển phát nhanh như Viettel, Vietstar, Kerry, Tasetco,… Các công ty bán hàng online lớn như Hotdeal, Robins,Lazada… và rất nhiều công ty tập đoàn lớn trên cả nước. Đặc biệt chúng tôi là đại lý cấp 1 với các hãng vận tải hàng không nổi tiếng trong và ngoài nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, được đào tạo bài bản cùng với sự nhiệt huyết, DNHCARGO tin rằng chúng tôi có thể đáp ứng đầy đủ các nhu cầu và đảm bảo sự hài lòng cho Quý khách hàng.