Mô tả công việc
Verify that the required order is within the agreed budget. Advise internal and external on issues regarding purchasing Terms & Conditions, include alignment with budget owners in cases over budget;
Conduct a comparative analysis on supplier prices;
Process payments and invoices in line with the agreed trading terms;
Evaluate supplier performance based on quality standards, delivery time & best prices and ensure all the criteria are met according to the organizational requirements and expectation;
Responsible to source, negotiate and purchase goods or services from both local and overseas vendors;
Assist in Periodic Performance Review for vendors;
Attend trade shows and exhibitions to stay up- to- date with industry trends;
Understand clearly the specific demand or requirements of the organization and liaise between suppliers, manufacturers and relevant internal departments;
Resolve supply, quality, service and invoicing issues with vendors;
Implement the internal procurement strategies and procurement policies to cater to high delivery and short lead time requirements at the lowest possible cost;
In charge of daily operational purchasing needs such as planning, issuing and following up on Purchase Orders delivery and shipment schedules;
Undertake any other ad- hoc duties as assigned;
Evaluate vendor’s quotation to ensure that they are in line with the technical and commercial specifications required for the project;
Yêu cầu công việc
At least 3 years of work experience in procurement at officer or executive level, for Construction and IT category in Retail industry
Good computer skills in Excel, Word, Power- points, ERP software.
Bachelor&039;s degree inBusiness Administration or Foreign trade or Finance
Fluent in English
Quyền lợi
Healthcare insurance
100% gross salary in probation
Review Salary anually
Dynamic and professional working environment
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-09 01:15:02
Là nhà cung cấp điện ô tô và thiết bị phân phối tín hiệu (Electric & hệ thống phân phối điện tử), chúng tôi đang hướng đến mục tiêu quản lý nhằm ưu tiên sự hài lòng của khách hàng với công nghệ vượt trội và chất lượng tốt nhất. Chúng tôi trung thành với các nguyên tắc cơ bản và các nguyên tắc quản lý trung thực, chúng tôi hứa sẽ làm hết mình để trở nên DONGJIN GLOBAL là trung tâm của các nhà sản xuất linh kiện.
Review Dongjin Global
Nơi làm việc có thời gian làm việc khá hợp lí, không khí làm việc dễ chịu (ID)
Môi trường làm vui vẻ, đồng nghiệp thân thiện, hòa đồng, có cơ hội phát triển, thời gian họp nhiều (ID)