Việc làm TransViet Group

Cập nhật 21/11/2024 08:43
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Du Lịch TRẦN VIỆT
Hr Admin Staff
TransViet Group
21 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 22/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 12, tòa nhà Ree Tower, số 9, Đoàn Văn Bơ, Phường 13, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
- Taking care on Office look; Cleaning at work place; Pantry ; Office work facilities and related (Printer/ Refrigerator/ Air condition...) , work tools ( Operations working tool in Livestream room)
- Taking care on other things such as ( Employees birthday), water drink for employees
- Taking care on Monthly payment ( Water/ Electricity/ Wifi/ Service use fee...), Payment for cleaning service
- Taking responsible to cooperate with other department to buy the necessary working equipment as CEO's requirements
- Controlling company's safety ( Door clock key...)
- Purchasing the necessary items (Paper use; stationary for monthly )
- Other tasks as requirements
- Recruiting the positions as required by HR Supervisor
- Sending offer letter and make clear with candidate all compensation package before hiring
- Welcoming employees and sign the require legal paper for hiring
- Create Lark account for new employees and instruct the ways how to use
- Following up probation progress of new employee, and cooperate with CEO and Department's Leader to proceed probation evaluation
- Informin . Internal Communications
· Drive the communication processes and timetable for change management; leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
· Cascade all communication activities from Regional/Global

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Bachelor degree or above
Minimum 1 years of working experience in Human Resources function
Excellent command of Microsoft Office
Good English at reading, writing and presentation
Logical thinking and good communication skills
Good learning and executive ability, have teamwork spirit
Be patient and careful, have strong responsibility

Quyền lợi được hưởng

Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Du Lịch TRẦN VIỆT
TransViet Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
9 Đào Duy Anh, Quận Đống Đa, Hà Nội

TransViet Travel là một thành viên trong TransViet Group - thành lập từ tháng 12 năm 1996 - với chức năng chính là kinh doanh dịch vụ hàng không và du lịch lữ hành. Từ đó đến nay, TransViet Group ngày càng phát triển và lớn mạnh không ngừng. TransViet Group có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh

Những nghề phổ biến tại TransViet Group

Bạn làm việc tại TransViet Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TransViet Group

TransViet Group

Click để đánh giá