- Lead Generation through market research
- Continuous cold calling of prospective corporate clients (e.g. Ecommerce Sellers)
- Arrange sales meetings with prospective corporate clients
- Identifies service improvements or new services by remaining current on industry trends, market activities, and competitors.
- Prepares reports by collecting, analyzing, and summarizing information.
- Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
- Closing sales and maintaining relationships with clients by providing support, information, and guidance; researching and recommending new opportunities; recommending profit and service improvements.
- Managing and monitoring of day-to-day relationships and communications with key clientele
- Closely work with management and other departments to assist in market assessment efforts and provide on-the-ground insights
- Responsible for owning the financial targets and measurements in the country.
- Work alongside the business in the areas of strategy, sales operations and financial goals of the department.
- Financial Targets including Revenue, Profitability
- Sales Targets including FTB, FTS, Pipeline velocity, Sales funnel management, ASP
- Support commercial areas as and when required alongside the business to ensure overall project success and acceptance of the stakeholders.
- Over 3 years of experience in business management/sales in Logistics/ Express/ FMCG fields
- Bachelor’s Degree
- Must be goal driven and results oriented as portion of salary will be commission based
- Outgoing and persuasive personality
- Strong negotiation skills to close sales
- Strong existing working relationships with clients
- Proficiency in Microsoft Office suite and a good comfort level using enterprise software.
- English Language
- Competitive income compared to the market
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- High-class AON Health Insurance for manager level.
- Year End Party, annual Townhall Ceremony
- Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager, etc.
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
Công ty TNHH Dược Hồng Lộc Phát được thành lập vào ngày 22-08-2016 với mục tiêu cung cấp dịch vụ “Logistic nhanh nhất” chuyên ngành Dược và Thiết bị Y tế trên toàn quốc.
Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình, tận tâm, đem hết năng lực phục vụ, là bạn đồng hành tốt nhất của khách hàng, đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng và xã hội trong ngành Dược và
Thiết bị y tế trong nước.
Không ngừng phát triển để cung cấp cho quý Khách hàng các dòng sản phẩm công nghệ mới và chất lượng tốt nhất. Cung cấp cho quý khách hàng giải pháp tốt nhất, giúp cộng đồng có cuộc sống khỏe mạnh và chất lượng.
Phương châm “ Khách hàng là trọng tâm hàng đầu” chúng tôi luôn lắng nghe, thấu hiểu để ngày càng hoàn thiện hơn, nhằm phục vụ cho quý khách hàng 1 cách tốt nhất.
Kinh doanh Dược phẩm, Thiết bị y tế chất lượng, giữ gìn uy tín và đạo đức kinh doanh.
Tìm kiếm lợi nhuận dựa trên việc luôn mang đến lợi ích và gia tăng giá trị khác biệt cho khách hàng.