To perform daily alteration tasks, ad-hoc tasks and projects in conformity with approved operating manuals as customer excellence services.
(Thực hiện giao dịch thuộc bộ phận Quản lý hợp đồng, các nhiệm vụ phát sinh và các dự án liên quan, bảo đảm tuân thủ quy trình nội bộ theo định hướng dịch vụ khách hàng hoàn hảo)
Job Responsibilities
- Handle customer service requests relating to Life Insurance policies, check and process policy alterations requests efficiently as Operating Manual and met pre-set target.
- Cooperate with other sections (CS, NBUW, Claims, Distribution Compliance, Complaint Handling, Actuary, …) to solve daily issues related to customer requests with customer centricity manners. Provide guidance of assigned functionals to frontline staff if necessary.
- Coordinate with IT to handle issues concerning system transactions. Conduct QC as required
- Provide requirements for enhancing and developing LAS/web service/products Day2 related to Policy Alteration and UAT
- Do relevant ad-hoc tasks, join company’s projects or department’s project as assigned
- Provide backup assistance. Do other tasks as assigned.
Job Requirements
- Mandatory: University graduate
- Advantage: University graduate in Finance, Insurance or Banking
- Mandatory: At least 4 years of working experience. Having skills of PC basic, English basic, document writing, time management and competence in problem solving
- Advantage: Experience in the life insurance industry.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Công ty TNHH Dược phẩm Helios được thành lập từ năm 2016. Helios định hướng xây dựng doanh nghiệp kinh doanh hiệu quả theo chuẩn mực quốc tế, công ty lựa chọn lĩnh vực hoạt động bao gồm: nhập khẩu, phân phối dược phẩm, mỹ phẩm, thực phẩm chức năng, hoạt chất và thiết bị y tế; dịch vụ tư vấn, xúc tiến thương mại và đầu tư dược phẩm. Lựa chọn các thương hiệu uy tín hàng đầu trên thế giới để mang đến tiếp cận gần hơn phục vụ người Việt Helios là đối tác chiến lược của hơn 50 công ty và phân phối chính hãng nhiều nhãn hàng tại Việt Nam: Velit Biopharma S.R.L (Ý), Alifarm S.A (Tây Ban Nha), Erbozeta S.p.a. (Ireland), UST MFG LLC (Mỹ), Genoscope Sp.z.o.o Sp.k (Ba Lan),... Helios Pharma phân phối sản phẩm trên toàn quốc phủ khắp các tỉnh thành tại hơn 3000 đơn vị uy tín như: Guardian, Sammishop, Pharbaco, Hasaki, Watsons,... Công ty mong muốn trở thành đơn vị được tin tưởng và ưu tiên lựa chọn hàng đầu của khách hàng trong tìm kiếm giải pháp chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp.