Mô tả Công việc
1/Orientation Training
Liaise with Talent Acquisition team for scheduling
Arrange all necessary training logistic
Conduct orientation training as the role of trainer
Follow up during the training
Roll up, summarize and report.
Collect training feedback and propose the solution in order to enhance orientation program.
2/Administrative tasks
Training data input and do training reports.
Prepare training facilities for all training sessions
Prepare training facilities for all training sessions.
Manage training stocks.
Deliver and collect training survey/interview for group of DL/IDL.
Follow up training feedback of all training session
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor’s Degree in Business Administration, English, Law, etc, preferably in HR Management
Experience in technical or manufacturing environments is a plus.
Having presentation, communication, and facilitation skills.
Proficient in Microsoft Office especially Powerpoint, Microsoft Teams, Outlook & Sharepoint system
Ability in Reading and Writing English.
Being eager to learn is an advantage
**Working Location: Tan Phu Trung IZ - Cu Chi - HCMC. We provide shuttle bus from Ho Chi Minh, Binh Duong and Dong Nai
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH DƯỢC PHẨM KHANG QUỐC Trở thành doanh nghiệp dược phẩm tiên phong, hàng đầu, uy tín trong lĩnh vực sản xuất và cung cấp các sản phẩm thực phẩm bảo vệ sức khỏe có chất lượng cao, giá thành phù hợp trên toàn quốc. Giúp người tiêu dùng tiếp cận được những sản phẩm thực phẩm bảo vệ chăm sóc sức khỏe có tiêu chuẩn chất lượng cao, với giá thành phù hợp nhằm nâng cao thể trạng, sức khỏe, tầm vóc, trí tuệ con người Việt Nam, vì một cộng đồng sống khỏe và bền vững