Mô tả công việc
- Monitor the quality of customer care service via call/email/chat channels.
- Analyze, evaluate and score call quality/unvoice channel quality of employees.
- Ensure service quality is improved based on quality standards.
- Update feedback promptly and provide solutions to improve service quality.
- Identify & escalate issues to the related teams when out of the scope of this department.
- Find issues among members related to productivity and problem-solving.
- Ensure all cases are solved within required timeframe following the company’s SOPs.
- Report any product error findings to related product/engineering teams.
- Working Time: Monday – Saturday, from 9 AM - 6 PM, working 25 days/ month.
Yêu cầu công việc
- Have 1+ year of experience in developing and implementing quality assurance programs in a call center environment.
- Good English communication skills.
- Ability to solve problems quickly and independently while working in a fast-paced environment.
- Intermediate to advanced reporting skills.
- Excellent ability to identify and analyze data for trends.
- Ability to multitask and perform in constantly changing environment.
- Strong organizational, planning, prioritization skills.
Quyền lợi được hưởng
- Position promotion, salary increase: once/year.
- Periodical bonus: twice/year.
- 13th month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Bonuses, gifts for Holidays.
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
Công ty TNHH Esoftflow là công ty 100% vốn Đan Mạch được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007. Esoftflow chuyên cung cấp các dịch vụ và giải pháp đồ hoạ trong lĩnh vực bất động sản cho các khách hàng tại châu Âu, châu Mỹ, châu Úc và là một trong những Công ty hàng đầu thế giới trong lĩnh vực xử lý ảnh. Hiện nay Công ty đang tiếp tục phát triển đa dạng sản phẩm và mở rộng ra các thị trường trong khu vực và quốc tế khác. Công ty luôn chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, hiện đại và tạo nhiều cơ hội cho nhân viên phát triển bản thân.
Để tiếp tục thành công của esoftflow, chúng tôi đang tìm kiếm những nhân viên ở nhiều trình độ và năng lực khác nhau. Những nhân viên có động lực mạnh mẽ, những người cởi mở và không ngại thử thách chính mình và những người xung quanh.