Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Responsibilities:
- Coordinate/arrange recruitment activities, including but not limited to job posting, channel selecting, interview scheduling, operators hiring, etc.
- Onboarding new hires, orientations and administer leave/personnel changing records
- Follow up on (i.e. new hires and leavers) check-in and check-out procedure
- Manage operators’ attendance records and ensure its accuracy for payroll calculation
- Maintain employment contracts and personnel files by abiding by all local laws and regulations
- Work with 3rd parties/Accounting team to ensure the on-time payment of salary for Operators
- Office/Dormitory/Canteen administration and logistical support in case of need, such as office/dormitory/Canteen daily management, reception, office supplies procurement, staff event plan & organization, license and company chop administering, etc.
- Provide all HR and Admin. support on social compliance audits for different clients to ensure “pass” result
- Administer all expresses among different Umbra offices to make sure on-time delivery and high efficiency of cost
- Other tasks assigned by Superior
Yêu Cầu Công Việc
Desired Skills and Experience:
- College degree or above.
- Strong work ethic and a positive attitude
- Minimum 5 years of HR & Admin. experience with factories, working in MNC is a plus.
- Familiar with local laws and regulations
- Good command of oral and written English
- Work meticulously and conscientiously, take responsibility, good communication and coordination capabilities.
- Proficiency in MS Office and Outlook
Working Conditions:
- Work is performed both in the office and on the production floor, with the majority of time spent in office environment.
- There is a low level of risk for accidents involved in this position.
- This role requires constant communication and coordination with all departments and the international management team.
- Mental stress is relative to producing accurate work, meeting deadlines and responding to urgent requests.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 800 - 1,200 USD
Công ty TNHH Esoftflow là công ty 100% vốn Đan Mạch được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007. Esoftflow chuyên cung cấp các dịch vụ và giải pháp đồ hoạ trong lĩnh vực bất động sản cho các khách hàng tại châu Âu, châu Mỹ, châu Úc và là một trong những Công ty hàng đầu thế giới trong lĩnh vực xử lý ảnh. Hiện nay Công ty đang tiếp tục phát triển đa dạng sản phẩm và mở rộng ra các thị trường trong khu vực và quốc tế khác. Công ty luôn chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, hiện đại và tạo nhiều cơ hội cho nhân viên phát triển bản thân.
Để tiếp tục thành công của esoftflow, chúng tôi đang tìm kiếm những nhân viên ở nhiều trình độ và năng lực khác nhau. Những nhân viên có động lực mạnh mẽ, những người cởi mở và không ngại thử thách chính mình và những người xung quanh.