Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Summary:
The Aftersales Operation Leader oversees after-sales service activities, customer relationships, and administrative tasks. This role ensures efficient service delivery, manages work orders, ensures customer satisfaction, and maintains effective administrative processes.
Key Responsibilities:
- Assign and prioritize work orders to technicians, monitor service tasks, and maintain detailed service records using our CRM system.
- Ensure technicians have necessary spare parts and tools, provide guidance and support, and assist in their training and development.
- Serve as the primary point of contact for after-sales service issues, build and maintain strong customer relationships, and coordinate with other departments to address customer needs.
- Analyze customer data to identify improvement opportunities, organize regular meetings with customers, and propose service improvements.
- Manage administrative tasks related to service and customer management, support reporting, planning, and organizing meetings, and generate regular reports on service activities and customer feedback.
- Document and update service procedures and manuals, and identify opportunities for process improvements.
Working place: Group 4, Hoa Lan 1 Quarter, Thuan Giao Ward, Thuan An City, Binh Duong Province
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
- Bachelor’s degree in Engineering, Technical Management, or a related field.
- Minimum of 5 years of experience in after-sales service or technical support, preferably in the generator or related industry.
- Experience in a supervisory or leadership role is a plus.
- Excellent organizational and coordination skills.
- Effective communication and interpersonal skills.
- Proficiency in using service management software and tools.
- Ability to troubleshoot and resolve technical issues.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác:
Bao Minh health care insurance.
100% salary in 2 months probation. - Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện:
A professional, dynamic, creative, productive working environment.
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Working time: 7h30 - 16h30 (Mon - 1/2 Sat)
- Phúc lợi: Competitive salary and allowances.
- Ngày nghỉ:
Annual leaves: 14 days.
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Esoftflow là công ty 100% vốn Đan Mạch được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007. Esoftflow chuyên cung cấp các dịch vụ và giải pháp đồ hoạ trong lĩnh vực bất động sản cho các khách hàng tại châu Âu, châu Mỹ, châu Úc và là một trong những Công ty hàng đầu thế giới trong lĩnh vực xử lý ảnh. Hiện nay Công ty đang tiếp tục phát triển đa dạng sản phẩm và mở rộng ra các thị trường trong khu vực và quốc tế khác. Công ty luôn chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, hiện đại và tạo nhiều cơ hội cho nhân viên phát triển bản thân.
Để tiếp tục thành công của esoftflow, chúng tôi đang tìm kiếm những nhân viên ở nhiều trình độ và năng lực khác nhau. Những nhân viên có động lực mạnh mẽ, những người cởi mở và không ngại thử thách chính mình và những người xung quanh.