Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
Leadership
- Supports management in executing overall merchandise business plan and portfolio to achieve the set target.
- Support cross-functional and project teams to deliver strategic recommendations, new product platforms and/or programs.
- Shows presence, understanding of the product portfolio and leads by communicating vision, building teamwork and motivating positive actions to achieve results.
- Coordinate with internal and external teams and vendors to develop integrated plans.
Planning and Execution
- Execute the day to day activity including:
• Tracks, analyzes and communicates product and program performance.
• Work with team leads and involve in the forecasting and business analysis.
• Creates TO, orders for products including recommendations for products, pricing and positioning.
• Collaborates with internal and external team members for the daily operating of products launch
Business Requirements
- Provides product demand & planning expertise and executes program responsibilities.
- Manages the product costing with budget allocation.
- Evaluates information and identifies issues of growth and develop resolutions and recommendations.Summary of Experience
- Progressive experience in demand and planning of merchandise/retails (2-3 years)
- Project coordinating skill in a cross-functional environment (2-3 years)
- Experience with or exposure to working with international company is a plus
Required Knowledge, Skills and Abilities
- Must be able to work in a matrix environment, able to collaborate cross functionally, and be a strong team player.
- Strong analytical skills and numerical skills
- Strong demand planning skills
- Language proficiency in English (and other Asian language a plus).
- Ability to communicate clearly and concisely, both orally and in writing.
- Ability to work both independently and as part of a team.
- Strong organizational and problem solving abilities.
- Ability to balance multiple priorities and meet deadlines.- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Công ty TNHH Esoftflow là công ty 100% vốn Đan Mạch được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007. Esoftflow chuyên cung cấp các dịch vụ và giải pháp đồ hoạ trong lĩnh vực bất động sản cho các khách hàng tại châu Âu, châu Mỹ, châu Úc và là một trong những Công ty hàng đầu thế giới trong lĩnh vực xử lý ảnh. Hiện nay Công ty đang tiếp tục phát triển đa dạng sản phẩm và mở rộng ra các thị trường trong khu vực và quốc tế khác. Công ty luôn chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, hiện đại và tạo nhiều cơ hội cho nhân viên phát triển bản thân.
Để tiếp tục thành công của esoftflow, chúng tôi đang tìm kiếm những nhân viên ở nhiều trình độ và năng lực khác nhau. Những nhân viên có động lực mạnh mẽ, những người cởi mở và không ngại thử thách chính mình và những người xung quanh.