Việc làm Esoftflow

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Esoftflow
Director of Guest Experience/ Giám đốc Trải nghiệm khách hàng
Esoftflow
3.4
10 đánh giá 29 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 8
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 8
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Tổng Giám Đốc/ Ptgđ/ Giám Đốc/ Pgđ
Ngày đăng tuyển: 24/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Khác
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa

Mô tả công việc

Ensure the customer experience, personalising their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.

Implementing the different customer experience management tools, as well as monitoring and analysing the results of the Voice of the Customer, ensuring compliance with the goals set and defining improvement plans if necessary.

Define and implement the guests’ digital experience, according to the global strategy.

Adapt the standards subject to the local customisation of the product.

Support negotiations with external suppliers, following the product guidelines set.

Define, develop and implement the hotel's Sensory Architecture strategy, in terms of lighting, decoration, aroma and piped music, ensuring compliance in different areas.

Define and implement the strategy of the Experience and / or Event Programme as applicable.

Define, implement and manage the Entertainment programme strategy if applicable.

Manage and supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.

Manage and supervise the Guest Services / Concierge / Butler and Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.

Research and develop innovative experiences and services that keep the hotel at the forefront.

Quyền lợi được hưởng

International and professional working environment / Môi trường làm việc chuyên nghiệpCompetitive salary range / Mức lương cạnh tranh

Competitive benefits package / Chính sách phúc lợi cạnh tranh

Yêu cầu công việc

University degree, preferably Tourism or Hospitality, Marketing or similar.

Fluent English in both speaking & writing.

Knowledge of brand strategies

Knowledge of hotel management and/or Customer Experience tools.

Organisation and planning.

Proactivity and Innovation.

Excellent communication skills.

External: 3 years in a similar position in the hospitality industry.

Internal: At least 2 years’ experience in the Guest Experience department in a Manager role.

Yêu cầu hồ sơ

Liên hệ Hotline: +84 91 186 47 99
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, 7 và tầng 11, Tòa nhà Hàn Việt, 203 Minh Khai, Phường Minh Khai, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty TNHH Esoftflow là công ty 100% vốn Đan Mạch được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007. Esoftflow chuyên cung cấp các dịch vụ và giải pháp đồ hoạ trong lĩnh vực bất động sản cho các khách hàng tại châu Âu, châu Mỹ, châu Úc và là một trong những Công ty hàng đầu thế giới trong lĩnh vực xử lý ảnh. Hiện nay Công ty đang tiếp tục phát triển đa dạng sản phẩm và mở rộng ra các thị trường trong khu vực và quốc tế khác. Công ty luôn chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, hiện đại và tạo nhiều cơ hội cho nhân viên phát triển bản thân.
Để tiếp tục thành công của esoftflow, chúng tôi đang tìm kiếm những nhân viên ở nhiều trình độ và năng lực khác nhau. Những nhân viên có động lực mạnh mẽ, những người cởi mở và không ngại thử thách chính mình và những người xung quanh.

Những nghề phổ biến tại Esoftflow

Bạn làm việc tại Esoftflow? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Esoftflow

Esoftflow

Click để đánh giá