· Collect leasing inquiries from manager, client and agents
· Lead full cycle leasing process including introduction, negotiation, lease agreement, handover and support customer service
2. Prepare and update leasing data base
· Collect & summarize leasing occupancy, vacancy, leasing offer and contract
· Update leasing documents, leasing report, data base report
3. Build and maintain net working
· Establish and build networking channels/relationship with potential partners, tenants and agents
· Maintain relationship with agency and tenants, potential client
· Conduct market research of competitors and market benchmarks of rentals and occupancy costs
· Collect request from manager, information from market reports (event, relationship with agents..)
4. Implement strategies to maximize rental and occupancy & Manager idea, request from BOD
5. Lead leasing request of current tenants in normal office & share office
· Collect inquiries from manager and current tenants
· Execute renewal, amendments, annex upon current tenant
· Request and negotiation
6. Lead leasing process of normal and share office
· Collect leasing inquiries from manager, client and agents
· Lead full cycle leasing process including introduction, negotiation, lease agreement, handover and support customer service
7. Prepare and update leasing data base
· Collect & summarize leasing occupancy, vacancy, leasing offer and contract
· Update leasing documents, leasing report, data base report
8. Build and maintain net working
· Establish and build networking channels/relationship with potential partners, tenants and agents
· Maintain relationship with agency and tenants, potential client
· Conduct market research of competitors and market benchmarks of rentals and occupancy costs
· Collect request from manager, information from market reports (event, relationship withExperience: Minimum of 1 year of experience in sales or a related field.
Language Skills: Proficient in English, both written and spoken.
Technical Skills: Strong proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Communication Skills: Excellent verbal and written communication skills.
Interpersonal Skills: Strong ability to build relationships and network.
Sales Skills: Proven ability to meet or exceed sales targets.
Problem-Solving Skills: Effective at resolving customer issues and concerns.
Adaptability: Ability to work in a fast-paced and dynamic environment.
Bachelor's degree in Business, Marketing, or a related field.Mức lương cạnh tranh, đầy đủ các phúc lợi: Kiểm tra sức khỏe định kỳ, Team-Building, Nghỉ phép, Quà tặng ngày lễ ...
Chế độ Bảo hiểm đầy đủ: Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm thất nghiệp, Bảo hiểm 24H.
Hỗ trợ gửi xe, ăn uống.
Cơ hội thăng tiến và phát triển nghề nghiệp.
Môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp và thân thiện.
CÔNG TY TNHH IN BAO BÌ TOÀN PHÁT là Công ty Thiết kế và In ấn các sản phẩm quảng cáo như: catologue, brochure, túi xách, tem nhãn, bao bì, hộp giấy các loại áp dụng công nghệ mới sử dụng mực in đặc biệt (mực phản quang, chống trầy, chống tĩnh điện), lịch các loại, nhãn, ấn phẩm văn phòng, bảng hiệu, các vật phẩm quảng cáo, cung cấp túi nilông, túi xốp ...
Do nhu cầu của Khách hàng nên chúng tôi đã không ngừng phấn đấu phát triển thêm các ngành nghề đa dạng hơn như: thiết kế và thi công gian hàng, showroom... ngày càng tạo được lòng tin với Quý Khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- BH sức khỏe
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN trên lương.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm.
- Tham gia hoạt động ngoại khóa công ty.
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2006
Mission
Với phương châm hoạt động lấy chữ TÍN làm đầu, chúng tôi đã nhận được sự tin tưởng của khách hàng trên nhiều lĩnh vực, cung cấp sản phẩm cho nhiều thị trường yêu cầu cao như Mỹ, châu Âu, châu Á...