Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công ty TNHH Interflour Việt Nam
Buôn bán/ Kinh doanh
An ninh - Bảo vệ
Việc làm
1. Seeking new customers/potential markets:
• Identify and pursue new business opportunities within the assigned territory.
• Explore new markets while maintaining existing business relationships.
• Prepare and submit new customer reports.
2. Export sales activities:
• Conduct regular customer visits.
• Analyze market conditions to develop effective pricing strategies.
• Provide technical advice to customers to meet their needs and achieve sales targets in export markets.
3. Achieve sales target:
• Plan and prioritize daily activities based on the sales action plan.
• Develop and maintain an efficient sales and distribution system to ensure smooth operations and positive customer feedback on pricing and service.
• Create customer visit plans and advise on product applications to strengthen relationships.
4. Implement of report submission:
• Ensure timely and accurate submission of Customer Cards and Weekly Reports to the supervisor, recommending adjustments as needed to meet targets.
• Prepare and submit all required sales reports (daily, weekly) and proactively address customer complaints.
5. Develop & maintain business relationships with all customers:
• Foster and enhance partnerships with customers to build a strong company reputation in the market.
6. Keep track of competitor’s activities & market feedback:
• Track competitors’ activities and gather market feedback on Interflour Vietnam’s products to support business decision-making.
• Proactively address market-related challenges.
7. Communicate effectively & efficiently with other functional groups:
• Ensures properly, timely and effectively communicate with team & other function groups to enhance cost efficiency and improve customer service.
8. Communicate effectively & teamwork:
• Maintain open and thorough communication with relevant teams, including Sales Administration, Logistics, Technical Service, Production, and QA-QC, to support operational success.
· University degree or above, major in Business Administration, Food Technology..
· 5 years’ experience in the same position.
. English fluently: TOEIC required.
. Good communication / Motivation / Initiative / Planning.
. Good knowledge of distributor management and industrial market.
. Knowledge of Sales technology, competitive intelligence and assessment.
. Good skills in managing people & ability to consistently handle a wide range of complex issues simultaneously.
. Information analysis.
Interflour Việt Nam, 100% vốn FDI, là một phần của Tập đoàn Sản xuất và Nhà máy Bột lớn nhất thế giới. Công ty vận hành nhà ga ngũ cốc thuộc sở hữu tư nhân đầu tiên và cơ sở hạ tầng kho/lưu trữ hiện đại cung cấp dịch vụ lưu trữ ngũ cốc cho Công ty và khách hàng của Công ty. Interflour cam kết làm việc theo nhóm và nhân viên của mình, đồng thời áp dụng Hệ thống đánh giá hiệu suất để đo lường và ghi nhận thành tích của nhân viên, đồng thời cung cấp các phản hồi mang tính xây dựng, các chương trình đào tạo và phát triển cho nhân viên, giúp nhân viên phát triển và tăng trưởng cá nhân.
Công ty có chính sách đãi ngộ tốt, môi trường chuyên nghiệp
Công ty với phúc lợi đầy đủ và môi trường làm việc công bằng
Không gian làm việc hiện đại, đồng nghiệp cởi mở, khá ok