Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1/ Reception and Administration tasks
- Maintain / control office machines and bulletin board.
- Manage, register parking card, business card for employees.
- Maintain Company contact list, email, phone, and update monthly.
- Compose regulations / memo that related to Main office, Admin
- Monitor phone and hand-phone expenses monthly and send report to Accounting.
- Guest welcoming, meeting arrangement, and accommodation
*2/ Attendance record and annual leave for staff
- Check, validate daily time attendance
- Complete final time attendance as timeline from C&B team
3/ Transportation, Taxi and house usage coordination
- Car contract handling.
- “Car request” processing and coordinate and arrange car usage effectively
- Checking transport route/distance, toll fee and petrol
- Process transportation expenses payment procedure.
- Control and monitor taxi use properly
4/ Support HR functional task
- Visa extension, Work permit and support other legal documentation.
- Hotel / Accommodation (staff and expats)
- Payment procedure for Expenses of Office
5/ Employee relationship & company activities/ event
- Organize all company activities/ events (Year End Party, Company trip,…)
6/ Other administration work
- Purchase things for Depts.
- Office security, office cleaning, office decoration
Yêu Cầu Công Việc
• College/ University degree
• Have over 2 years of experience in Admin at foreign company.
• Must be Fluent in English
• Very good communication skill (both Vietnamese and English)
• Well organized and a problem solver
• Excellent interpersonal and communication skills, a team player
• Ability to work under pressure as well as multi-task
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Interflour Việt Nam, 100% vốn FDI, là một phần của Tập đoàn Sản xuất và Nhà máy Bột lớn nhất thế giới. Công ty vận hành nhà ga ngũ cốc thuộc sở hữu tư nhân đầu tiên và cơ sở hạ tầng kho/lưu trữ hiện đại cung cấp dịch vụ lưu trữ ngũ cốc cho Công ty và khách hàng của Công ty. Interflour cam kết làm việc theo nhóm và nhân viên của mình, đồng thời áp dụng Hệ thống đánh giá hiệu suất để đo lường và ghi nhận thành tích của nhân viên, đồng thời cung cấp các phản hồi mang tính xây dựng, các chương trình đào tạo và phát triển cho nhân viên, giúp nhân viên phát triển và tăng trưởng cá nhân.