Mô tả công việc
• Acquire and update knowledge of Microsoft products, support offerings, and licensing structure on an on-going basis.
• Acquire and update knowledge of all Microsoft tools and associated working processes.
• Manage TLs, SMEs, Tech Engineers.
• Provide feedback & coaching to TLs, SMEs to improve service quality
• Assure compliance of metrics & procedures on behalf of the team.
• Contingency Plan Implementation and Activation.
• Monitor balance of workload and availability of the team.
• Handle escalations from TLs.
• Make and review daily, weekly, monthly, and quarterly operational reports.
• Manage readiness training by communicating policies & procedures to the team
• Motivate and boost team morale to achieve KPI targets.
• Provide Improvement Action Plans, Feedback and reports to Microsoft.
Yêu cầu công việc
Have at least 1-year experience in OM, Assistant Operations Manager or at least 2-year experience in
Supervisor role in BPO, Contact center industry.
Experience in managing the size from 50 employees.
Excellent speaking and writing in English.
Experience in managing performance targets desired.
Proved ability to do staffing and scheduling.
Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives.
Strong determination for KPI achievement.
Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.
Excellent oral, written, and interpersonal communication skill.
Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a big plus.
Quyền lợi được hưởng
• Monthly Salary (Basic + Allowances)
• Insurances followed Vietnamese Labor Law.
• Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
• Position promotion, salary increase once/year
Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2022.
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
- Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất.
Review ITECHWX
Quản lý kém, không có lộ trình thăng tiến rõ ràng
Lương tốt, công việc rất hợp với người học IT
Môi trường làm việc thân thiện, quản lý tốt nên cải thiện quy trình làm việc