Việc làm ITECHWX

Cập nhật 17/11/2024 06:04
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH ITECHWX
Team Manager Night Shift [BP
ITECHWX 3.0★
4 đánh giá 113 việc làm 12 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 40 - 42 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm/Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 07/03/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/04/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 12th Floor, Opal Tower, 92 Nguyen Huu Canh, Ward 22|6th Floor, PLS Building, 19 Tan Cang, Ward 25,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Project Introduction

The project provides Microsoft worldwide customers with the most professional technical support services in the process of building, configuring and maintaining systems/products in Dynamics suite. The project customers are all over the world, and most of them are multinational enterprises cross countries. The team will work with Microsoft's top technical support engineers in all time zones around the world to provide technical support services to Microsoft customers by telephone, e-mail and remote assistance, so as to ensure customers' continuous recognition and satisfaction with Microsoft's products and services.

Every member of the project team is responsible for providing the best service and helping other members of the team grow rapidly. Build an effective platform so that every colleague can give full play to their best abilities, help others and build their own influence.

Responsibilities

· Response & Service Delivery

o Participate in Business Review meetings, present operation results, collect feedback and address concerns.

o Use tools and strategy to monitor the performance of a team. Analyze non-satisfied cases, find root cause, work out action plan and monitor execution. Serves as the first line of management escalation.

o Tracks resolution speed and removes roadblocks (e.g., skill gaps, unclear process) preventing issues from being resolved.

o Analyzes the business impact and collaborate with different stakeholders to ensure right resources are engaged proactively.

o Drive customer satisfaction when using Microsoft products and share customer success stories that have positive impact to customers’ business.

· Team Operation Management

o Analyze team readiness strategy proactively, ensure the team has the correct readiness plan on both tech non-tech parts (such as compliance, service skill, etc.).

o Ensure team members follow Microsoft & iTechwx compliance and security policy.

o Identifies potential risks and implement optimized process to mitigate the risks.

o Maintain positive relationship with all team members, drive positive team morale.

o Be professionalism as a iTechwx ambassador, build and protect iTechwx’s people and culture.

Yêu cầu công việc

· Fluent in English. Understand Chinese will be preferred.

· Excellent communication skills.

· Have at least 1-year experience in OM, Assistant Operations Manager or at least 2-year experience in supervisor role in BPO, Contact center industry.

· Have experience in managing the size from 50 experience, can lead the team independently.

· Strong pressure resistance, can respond quickly to customer and internal needs.

· Have customer service experience, familiar with customer service business will be preferred.

Quyền lợi được hưởng

Competitive salary depending on experience (1500 - 1700$)

The salary does not include night shift allowance.

90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side

12 days of annual leave, 8 days of sick leave

Annual Heath Checkup

Annual Performance Review

For employees working night shift: PVI insurance and food provided (non-cash)

Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of Department)

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12 Opal Tower, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)

Các hoạt động ngoại khóa

  • Hoạt động xã hội 
  • Dã ngoại, team building theo quý
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2022.

Mission

  • Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
  • Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. 

Review ITECHWX

3.0
4 review

13/11/2024
Operations Support Specialist tại Hồ Chí Minh

Quản lý kém, không có lộ trình thăng tiến rõ ràng

15/10/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Lương tốt, công việc rất hợp với người học IT

15/10/2024
PHP Developer tại Hà Nội

Môi trường làm việc thân thiện, quản lý tốt nên cải thiện quy trình làm việc

Những nghề phổ biến tại ITECHWX

Bạn làm việc tại ITECHWX? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ITECHWX

ITECHWX

Click để đánh giá