Mô tả công việc
Project Introduction
The project provides Microsoft worldwide customers with the most professional technical support services in the process of building, configuring and maintaining systems/products in Dynamics suite. The project customers are all over the world, and most of them are multinational enterprises cross countries. The team will work with Microsoft's top technical support engineers in all time zones around the world to provide technical support services to Microsoft customers by telephone, e-mail and remote assistance, so as to ensure customers' continuous recognition and satisfaction with Microsoft's products and services.
Every member of the project team is responsible for providing the best service and helping other members of the team grow rapidly. Build an effective platform so that every colleague can give full play to their best abilities, help others and build their own influence.
Responsibilities
· Response & Service Delivery
o Participate in Business Review meetings, present operation results, collect feedback and address concerns.
o Use tools and strategy to monitor the performance of a team. Analyze non-satisfied cases, find root cause, work out action plan and monitor execution. Serves as the first line of management escalation.
o Tracks resolution speed and removes roadblocks (e.g., skill gaps, unclear process) preventing issues from being resolved.
o Analyzes the business impact and collaborate with different stakeholders to ensure right resources are engaged proactively.
o Drive customer satisfaction when using Microsoft products and share customer success stories that have positive impact to customers’ business.
· Team Operation Management
o Analyze team readiness strategy proactively, ensure the team has the correct readiness plan on both tech non-tech parts (such as compliance, service skill, etc.).
o Ensure team members follow Microsoft & iTechwx compliance and security policy.
o Identifies potential risks and implement optimized process to mitigate the risks.
o Maintain positive relationship with all team members, drive positive team morale.
o Be professionalism as a iTechwx ambassador, build and protect iTechwx’s people and culture.
Yêu cầu công việc
· Fluent in English. Understand Chinese will be preferred.
· Excellent communication skills.
· Have at least 1-year experience in OM, Assistant Operations Manager or at least 2-year experience in supervisor role in BPO, Contact center industry.
· Have experience in managing the size from 50 experience, can lead the team independently.
· Strong pressure resistance, can respond quickly to customer and internal needs.
· Have customer service experience, familiar with customer service business will be preferred.
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary depending on experience (1500 - 1700$)
The salary does not include night shift allowance.
90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side
12 days of annual leave, 8 days of sick leave
Annual Heath Checkup
Annual Performance Review
For employees working night shift: PVI insurance and food provided (non-cash)
Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of Department)
Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2022.
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
- Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất.
Review ITECHWX
Quản lý kém, không có lộ trình thăng tiến rõ ràng
Lương tốt, công việc rất hợp với người học IT
Môi trường làm việc thân thiện, quản lý tốt nên cải thiện quy trình làm việc