Các phòng ban đang tuyển dụng tại ITECHWX

Kỹ thuật
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
An ninh - Bảo vệ

Việc làm ITECHWX

Cập nhật 09/09/2025 18:12
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH ITECHWX
Teamlead-Azureproject
ITECHWX 3.5★
26 đánh giá 209 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 22/12/2023
Hạn nộp hồ sơ: 23/01/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Binh Thanh, Ho Chi Minh

Mô tả công việc

BUSINESS MANAGEMENT:
• Make sure the team meets MS KPI.
• Make sure the team follows the compliance and security policies.
• Offer the non-technical training (including but not limited to business processes, case
handling skills, telephone, and email skills, out of office processes, leave procedures, and
demission procedures) to help the new members to get familiar with the process and tools.
• Review cases daily and find out the problems to make sure customer issues are well resolved.
• Follow up on the progress of each case in time to ensure the effective actions are taken.
• Find out the root cause of cases that customers are not satisfied with and do the analysis to
make improvement.
• Participate in internal weekly and monthly Business Review Meetings to present operational
results and action plans.
• Collect data and create reports to meet business needs.
MANAGING COLLABORATIVE ACTIVITIES:
• Collaborate on cross-group and cross-product issues by working with resources from other
groups to solve customer problems. Help drive cases with the highest priorities by working
with managers, engineers, and other stakeholders.
• Work with Microsoft to get effective support on critical and complex issues.
• Coach team members to work with internal teams to ensure the right individuals and
resources are well-allocated.
• Provide team members with necessary support and assistance to keep team morale andensure the smooth operation of the team.
BUSINESS COMMUNICATION:
• Maintain good business relationship with customers.
• Participate in customer facing business review meetings to gather feedback and resolve
issues.
• Drive the negotiation, creation, execution and modification of business processes and
procedures.
• Offer the professional image towards Microsoft (Customers).

Yêu cầu công việc

• Have at least 2 year-experience in the same role or 1 year at supervisor level in contact
center industry.
• Excellent team leadership skills, able to unite the team, and help team members maximize
their strengths and improve their weaknesses.
• Good process and risk management skills can ensure that the performance of the team is
stable and continuously improved.
• Have a sense of community and responsibility, be able to align the policy of team, good at
management and communication of employees, and be willing to make additional
contributions for team.
• Excellent presentation skills.
• Good English listening, speaking, reading, and writing skills, able to use it as a working
language.
• Excellent customer service awareness.
• Ability to train and mentor, experience in quality monitoring and improvement.
• Have practical management experience or basic management ideas, excellent analytical
skills, and problem-solving skills.
• Be proficient in using office software, such as PowerPoint, Excel, etc
iTechwx Company Limited
12th Floor, Opal Tower, 92 Nguyen Huu Canh, Ward 22, Binh Thanh District, HCMC.
6th Floor, PLS Building, 19 Tan Cang, Ward 25, Binh Thanh District, HCMC

Quyền lợi được hưởng

Quickly improve your technical capabilities, a variety of internal technology sharing
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12 Opal Tower, số 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)

Các hoạt động ngoại khóa

  • Hoạt động xã hội 
  • Dã ngoại, team building theo quý
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2022.

Mission

  • Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
  • Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. 

Review ITECHWX

3.5
26 review

Review Highlights

Cập nhật 24/01/2025

Ưu điểm

  • Môi trường làm việc thân thiện, nhân viên trẻ (98 reviews)
  • Ca đêm thì lương x theo 130% theo quy định nhà nước (121 reviews)
  • Lương tốt (124 reviews)
  • Phù hợp cho IT mới ra trường (143 reviews)

Nhược điểm

  • Quản lý chi tiết, micro-management (154 reviews)
  • Phỏng vấn không thân thiện(164 reviews)
  • Training hời hợt (139 reviews)
  • Không nhiều cơ hội thăng tiến (198 reviews)
  • Ít dự án mới (170 reviews)

05/09/2025
Operations Support Specialist tại Hồ Chí Minh

Truly a Great Experience—Highly Recommend

30/07/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc ít yêu cầu chuyên môn IT nhưng áp lực công việc tồn tại

02/08/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Cơ hội học hỏi và phát triển kỹ năng chuyên môn tại Itechwx

Những nghề phổ biến tại ITECHWX

Bạn làm việc tại ITECHWX? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ITECHWX

ITECHWX

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo