Mô tả công việc
• Conduct workshops, interviews, and process mapping to understand current business processes and identify areas for improvement.
• Translate complex business requirements into functional specifications for the development team.
• Product Design: Work closely with the development team to design and configure the system to meet specific requirements.
• Map business processes to system functionalities, ensuring optimal configuration and utilization of the system.
• Develop detailed functional specifications and test cases.
• Implementation and Testing: Support the implementation of the system, including data migration, user training, and go-live activities.
• Conduct thorough testing to ensure the system meets all functional and non-functional requirements.
• Troubleshoot and resolve any issues that arise during the implementation process.
• Post-Implementation Support: Provide ongoing support to users/clients after go-live, including answering questions, resolving issues, and conducting user training.
• Identify opportunities for process improvement and system enhancements.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's degree in Finance, Accounting, Information Systems, or a related field.
• 2-3 years of experience in a business analyst role, preferably in the real estate domain.
• Experience with E-commerce/CRM systems, preferably real estate related or similar solutions.
• Excellent analytical and problem-solving skills.
• Ability to translate complex business requirements into technical specifications.
• Strong communication and interpersonal skills.
• Good at English communication is a plus.
• Familiar with product wireframe or product management tools such as Figma, Jira, ...
• Attention to details, strong knowledge in generating process documentation
• Be able to self-managed.
• Be able to work independently or in a team with Agile.
• Good attitude and professional behavior.
• Enthusiastic, accurate, patient, honest, and willing to learn new technology.
Preferred Qualifications:
• Experience with data analysis.
• Understanding of software development methodologies.
• Certification in business analysis or project management.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng Lễ, Tết
Chăm sóc sức khoẻ
BHXH tham gia trên lương HĐLĐ (full lương), Tham gia Công Đoàn
BHSK 24/24 PVI, Khám sức khoẻ hàng năm
Hoạt động nhóm
Tham gia hoạt động teambuilding, Hội thao
Xem thêm
LDC đã hoạt động tại Việt Nam từ năm 1998. Trong suốt thời gian này, chúng tôi đã trở thành đối tác chính trong lĩnh vực nông – công nghiệp của quốc gia này. Chúng tôi tiếp tục tăng cường đầu tư tài chính vào Việt Nam khi chúng tôi mở rộng và xây dựng các cơ sở mới.
Tại Việt Nam, chúng tôi hoạt động trong lĩnh vực cà phê, gạo, ngũ cốc và hạt có dầu, sản xuất, chế biến và kinh doanh một loạt các sản phẩm và phụ phẩm từ các mặt hàng nông sản này
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các loại BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà nước
- Được tham gia bảo hiểm sức khỏe 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding ngoại khoá
- Year - end party
- Sportday
Lịch sử thành lập
- Năm 1998, LDC Việt Nam được thành lập.
- Năm 2000, LDC Việt Nam mở văn phòng tại Hà Nội.
- Năm 2005, LDC Việt Nam mở văn phòng tại Thành phố Hồ Chí Minh.
- Năm 2010, LDC Việt Nam trở thành nhà cung cấp nông sản lớn nhất tại Việt Nam.
- Năm 2015, LDC Việt Nam cam kết phát triển bền vững ngành nông nghiệp Việt Nam.
- Năm 2020, LDC Việt Nam kỷ niệm 22 năm thành lập
Mission
Cung cấp cho khách hàng các sản phẩm và dịch vụ nông sản chất lượng cao với giá cả cạnh tranh, đồng thời cam kết phát triển bền vững ngành nông nghiệp Việt Nam.
Review LOUIS DREYFUS COMMODITIES VIỆT NAM
Quyền lợi, PTO hào phóng (GL)
Tốt nhất để bắt đầu con đường sự nghiệp
Tổng thể Công ty Đa quốc gia Truyền thống