Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB FUNCTION
• Manage and develop supplier portfolio;
• Purchase goods and services for the company;
• Negotiate prices and contracts with suppliers,
• Ensure the quality and effectiveness of OEM products.
• A procurement executive may also perform monitor supplier performance, prepare proposals and purchase orders, and resolve issues and concerns
JOB DESCRIPTION
• Research and evaluate potential vendors/ Sourcing new supplier following plan, business strategy and business/ portfolio growth
• Build and retain a strong relationship with suppliers.
• Compare and evaluate offers from suppliers.
• Prepare contracts and paperwork.
• Negotiate cost, trading terms and pricing.
• Track orders and ensure timely delivery.
• In charge of OEM finished product process and new brands purchasing
• Work with suppliers to make sure projects are on time, on quality, and on budget.
• Ensure quality of OEM products.
• Update order details (e.g. vendors, quantities, prices) into internal databases
• Prepare reports on purchases, including cost analyses.
• Cordinating with other department such as R&D, Legal, Finance, Purchasing... in product developing process with OEM partners or purchasing new products.
• Follow strictly Product development process as well as other processes of company
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENT :
• University graduation in the fields of: Economics, Foreign Trade, Import-Export, or related field;
• 01 year in a similar position, preference is given to candidates with experience in Purchasing or Cosmetic industry
• Excellent analytical skills and a structured approach to problem-solving;
• Good communication, negotiation skill;
• Be proactive and manage work effectively, willing to take on challenges
• Hard- working, careful, detail- oriented and able to work under high pressure.
• Experienced in supplier sourcing, quotation analysis & evaluation
• Good English/ Korean/ Chinese (4 skills) is a must.
• Proficient in Microsoft Word, Excel, PowerPoint, and other Procurement systems;
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện: • Training abroad opportunities
- Độ tuổi: 22 - 30
- Thời gian làm việc: Working Hours: 8:00-18:00 Mon – Thu and Fri (8:00-17:00).
- Đồng nghiệp:
• Friendly, autonomous and flexible working environment
• Opportunity to participate in many fields based on individual aspirations.
• The leadership team is persuasive to employees in all activities.
• Ability to promote quickly based on work results - Phúc lợi:
• Annual salary increase review (once a year)
• Professional working environment allows you to grow and develop fast.
• Lunch allowance and free snack
• 13th month salary and 12 days annual leave - Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Công ty BKG Tân Mỹ là công ty trực thuộc công ty Cổ phần đầu tư BKG Việt Nam (BKG VN) là một hệ thống đồng bộ, tích hợp nhiều công ty hoạt động trong các lĩnh vực: sản xuất và thương mại đồ gỗ nội ngoại thất, thực phẩm sạch, đầu tư, bất động sản… nhằm tạo dựng một cuộc sống tốt đẹp hơn cho mọi người.
Với phương châm “Gửi gắm niềm tự hào trong từng sản phẩm”, BKG VN luôn luôn mong muốn đem lại cho thị trường và người tiêu dùng những sản phẩm mới, cao cấp, chất lượng, phù hợp và đáp ứng tối đa hóa nhu cầu thị trường. Các sản phẩm sản xuất tại BKG VN đều được sản xuất trên dây truyền đồng bộ, hiện đại, cùng với đội ngũ nhân viên nhiệt tình, có bề dày kinh nghiệm trong lĩnh vực chuyên ngành, sản phẩm luôn luôn tuân thủ theo hệ thống quản lý chất lượng.
Song song với lợi ích cộng đồng, BKGVN không ngừng gia tăng giá trị cho cổ đông. Với tầm nhìn của Ban lãnh đạo cùng sự tin cậy, sáng tạo và học hỏi không ngừng của đội ngũ nhân viên đã – đang tạo nên những giá trị cốt lõi cho sản phẩm, góp phần đưa BKG VN trở thành tên tuổi hàng đầu trên thị trường.