Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Sourcing, evaluate, select the best agency/ supplier for Digital Marketing, event marketing, banner ads, other marketing service…as company’s requirements.
Key Accountabilities:
- Support the development and implementation of the Digital Marketing Experience Portfolio. To maintain in scope portfolio management and sourcing activities on a day-to-day basis.
- Execute standardised strategic sourcing processes when required within the Digital Marketing Experience Portfolio with the focus being on adding value. To build and maintain strong working relationships with key Marketing manager/leader.
- To build and maintain relationships with key suppliers in the Digital Marketing Experience Portfolio.
- Proceed and follow up with Digital marketing agencies and comply with procurement/ company’s policy.
Key Requirements:
- An understanding of systems and processes and strong analytical acumen to drive insights and action from data is essential.
- Capabilities and skills in Strategic Sourcing for Marketing Services. Previous experience in Digital Marketing Procurement/Digital Marketing/Technology is desirable.
- Experience of procurement transformation, change and business engagement.
- Experience and knowledge of business models in digital marketing, advertising production, marketing agencies management.
- Interested in tech and innovation, keeping up with trends and up to date with the latest developments within AI (artificial intelligence).
- Having great analytical skills, analysis gap and act on the insights found. Working closely with stakeholders to find more opportunities to track measure the outcome and determine success, always looking at the end-to-end impact.
- Working with marketing services procurement, to be the connector between internal and external stakeholders, making sure that needs are translated and understood correctly and delivered in the best way possible.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 2 years of experience in procurement/working with marketing agencies.
- Bachelor's Degree required.
- Knowledge of digital marketing, SEM, SEO.
- Know how to use google analytics is desirable.
- Knowledge of marketing related fields and products.
- Good communication skills, dynamic.
- Good negotiation, persuasion and presentation skills.
- Good planning and time management skills.
- Enthusiastic, responsible, able to work under high pressure.
- Proficient in the use of office computers, purchasing software systems and word processing skills.
- Priority is given to candidates who have worked in the F&B and FMCG industry.
- Integrity, honest, careful.
- English communication.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty BKG Tân Mỹ là công ty trực thuộc công ty Cổ phần đầu tư BKG Việt Nam (BKG VN) là một hệ thống đồng bộ, tích hợp nhiều công ty hoạt động trong các lĩnh vực: sản xuất và thương mại đồ gỗ nội ngoại thất, thực phẩm sạch, đầu tư, bất động sản… nhằm tạo dựng một cuộc sống tốt đẹp hơn cho mọi người.
Với phương châm “Gửi gắm niềm tự hào trong từng sản phẩm”, BKG VN luôn luôn mong muốn đem lại cho thị trường và người tiêu dùng những sản phẩm mới, cao cấp, chất lượng, phù hợp và đáp ứng tối đa hóa nhu cầu thị trường. Các sản phẩm sản xuất tại BKG VN đều được sản xuất trên dây truyền đồng bộ, hiện đại, cùng với đội ngũ nhân viên nhiệt tình, có bề dày kinh nghiệm trong lĩnh vực chuyên ngành, sản phẩm luôn luôn tuân thủ theo hệ thống quản lý chất lượng.
Song song với lợi ích cộng đồng, BKGVN không ngừng gia tăng giá trị cho cổ đông. Với tầm nhìn của Ban lãnh đạo cùng sự tin cậy, sáng tạo và học hỏi không ngừng của đội ngũ nhân viên đã – đang tạo nên những giá trị cốt lõi cho sản phẩm, góp phần đưa BKG VN trở thành tên tuổi hàng đầu trên thị trường.