Mô tả công việc
Developing and Executing Food and Beverage Strategy and Goals
• Works with direct reports to develop and implement promotions, food and wine pairings, menu items and presentations.
• Develops a food and beverage operating strategy that is aligned with the brand's business strategy and leads its execution.
• Ensures integration of departmental goals in game plans.
Leading Food and Beverage Teams
• Ensures that regular, on-going communication occurs in all areas of food and beverage (e.g., pre-meal briefings, staff meetings, culinary team).
• Works with direct reports to review business in house and potential business in surrounding area and troubleshoot potential challenges/conflicts.
• Ensures that regular, on-going communication occurs in all areas of food and beverage (e.g., pre-meal briefings and staff meetings).
• Reviews staffing levels to ensure that guest service and operational needs are met.
• Sets expectations and holds food and beverage leadership team accountable for demonstrating desired service behaviors.
• Provides feedback to employees based on observation of service behaviors.
• Utilizes employee feedback and an "open door" policy to identify and address employee problems or concerns in a timely manner.
• Communicates critical information gained from pre- and post-convention meetings to areas of responsibility.
• Estimate food, liquor, wine, and other beverage consumption in order to anticipate amounts to be purchased or requisitioned.
• Order and purchase equipment and supplies.
Maximizing Food and Beverage Revenue
• Reviews financial reports and statements to determine how Food and Beverage is performing against budget.
• Ensures cash control and liquor control policies are in place in food & beverage areas and followed by all related employees.
• Encourages calculated risk-taking to generate incremental revenue and deliver Savvy Service.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Creates an atmosphere in all food and beverage areas that meets or exceeds guest expectations.
• Reviews comment cards, guest satisfaction results and other data to identify areas of improvement.
• Strives to improve service performance.
Managing and Conducting Human Resource Activities
• Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPs) and supports the Peer Review Process.
• Conducts annual performance appraisals with direct reports according to Standard Operating Procedures.
• Communicates and executes departmental and property emergency procedures.
• Hires food & beverage leadership team members who demonstrate strong functional expertise, creativity and entrepreneurial leadership to meet the business needs of the operation.
• Ensures new hires participate in the department's orientation program and receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
• Sets goals and expectations for direct reports using the performance review process and holds staff accountable for successful performance.
• Establishes guidelines so employees understand expectations and parameters.
• Ensures employees receive on-going training to understand guest expectations.
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 6 years experience in the food and beverage, culinary, event management, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Food Service Management, Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; 4 years experience in the food and beverage, culinary, event management, or related professional area.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration package and 13th month salary;
- Up-sale policy with attractive compensation.
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
Công Ty TNHH OKXE Việt Nam là nền tảng thương mại điện tử đầu tiên ở Việt Nam trong lĩnh vực mua bán và trao đổi xe máy. Đây là một nền tảng được thế kế phù hợp với nhu cầu sử dụng, cung cấp cho khách hàng những trải nghiệm mua sắm trực tuyến dễ dàng, an toàn và nhanh chóng.
OKXE luôn hướng tới việc không ngừng nâng cao nền tảng và được lựa chọn để trở thành điểm đến thương mại điện tử của của Việt nam và toàn khu vực. Thị trường mua sắm tại OKXE là một thị trường hoàn toàn mở với sự xuất hiện của rất nhiều thương hiệu, dòng xe máy khác nhau… mang đến cho khách hàng những sự lựa chọn tốt nhất.
OKXE đang từng bước cập nhật bản thân mình hòa nhập với sự phát triển của công nghệ thế giới. Chúng tôi tin rằng công nghệ tốt hơn sẽ mang đến một nền tảng mạnh mẽ hơn, hỗ trợ nhiều hơn mang đến những trải nghiệm tuyệt vời hơn cho khách hàng. OKXE luôn hướng tới việc xây dựng một cộng đồng mua bán và trao đổi xe máy có tính hỗ trợ cao, kết nối thành viên.
OKXE ưu tiên phát triển nền tảng công nghệ, không ngừng đổi mới, luôn tiếp thu ý kiến của khách hàng, không ngừng nỗ lực để mang lại chất lượng dịch vụ tuyệt vời nhất đến cho mọi khách hàng.
OKXE luôn tin tưởng rằng công nghệ sẽ thay đổi cuộc sống, mọi điều lớn lao đều tới từ những điều đơn giản nhỏ bé nhất chính vì thế đội ngũ OKXE luôn đề cao sự sáng tạo, đổi mới trong tư duy để hướng tới một cuộc sống tốt đẹp hơn.
Review OKXE
Anh em chung team thì khá hòa đồng, đặc biệt leader frontend(IT)
Cuối cùng cũng chờ được đến ngày công ty cho đi làm linh hoạt(IT)
Môi trường làm việc tốt