Việc làm Công Ty TNHH Onebe VIỆT NAM

Cập nhật 30/07/2024 11:46
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Onebe VIỆT NAM
Admin & Operations/ Front Office Supervisor
Công Ty TNHH Onebe VIỆT NAM 2.0★
1 đánh giá 24 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 19/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

Scope of work:

Ensures that Front office department is running efficiently and in accordance with the property’s policies and procedures and that customer satisfaction is maximized at all times

Responsibilities:

1. Admin

  • Update employee's working schedule, leave, holidays, sick leave in the property at the request of Human Resources
  • Read contracts, submit documents for sigining follow the request from Property Manager
  • Reminder Head of Department updated weekly report and save reports
  • Prepare and send quarterly reports as required by the Ward Security
  • Perform other assigned tasks

2. Operation (in charge Front Office & F&B Departments)

  • Report directly to Property Manager the problems arising in the site during the guest's stay, give the plan to handle and overcome
  • Ensure proper standards of conduct, uniform, hygiene and appearance of the Front Office & FB are strictly adhered to"
  • Responsible for greeting and seeing off VIP and special attention Residents
  • Meeting with VIP guests, regular guests and long-term guests to ensure that the project's services are provided satisfactorily
  • Oversee front desk operations and ensure client receives 100% satisfaction
  • Resolve client complains in a timely manner and respond on time to any complaints "
  • Participate in interacting with clients and ensuring that shift duties are handled by receptionist & waiter in professional
  • Understanding, anticipating, capturing the needs of guests, being attentive and mastering every situation
  • Cooperates, coordinates with other departments related to daily works
  • Inspects front of house(main entrance, driveway, Lobby, restaurant) and back of house(gym, swimming pool,apartment lounge) regularly for cleanliness, safe and security
  • Checks billing instructions and monitors clients credit limit
  • To assist customer when there is a medical request
  • Absolutely keep the personal information of customers staying at the project confidential
  • Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety
  • Responsible for training new front desk staff & FB staff (if any)
  • Ensures that all associates under Front Office and FB departments have updated job descriptions, appraisals and are given clear development opportunity guidelines
  • In coordination with the Training Department, ensures that Front Office & FB associates undergo adequate training and that it is carried out in their day-to-day activities
  • Encourages high level of moral and cooperation
  • Promotes and ensures two-way communication throughout
  • Develops a sense of empowerment in all his/her staff
  • Ensures all disciplinary procedures are carried out
  • Prepare periodic or sudden reports as requests from the line manager
  • To be a receptionist when needed
  • Complete other tasks as assigned

Quyền lợi được hưởng

  • Trợ cấp cơm trưa: 30,000/ngày làm việc
  • Service charge: 1,000,000 - 2,000,000/tháng
  • Lương tháng 13
  • Thưởng hiệu quả công việc hàng năm
  • Thưởng lễ/Tết & tặng quà các ngày 8/3, 20/10
  • Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN
  • Bảo Hiểm Chăm sóc sức khỏe PVI
  • Môi trường thân thiện, ổn định, công ty có chính sách và lộ trình thăng tiến rõ ràng

Yêu cầu công việc

  • Làm việc tại: Cư xá Đô Thành, Quận 3
  • Từ 2 năm kinh nghiệm Giám sát Lễ tân tại các Khách sạn, Resort
  • Kỹ năng tin học văn phòng & giao tiếp tiếng Anh tốt
  • Nhiệt tình, thân thiện, hòa đồng
  • Tốt nghiệp Cao Đẳng/ Đại học chuyên ngành Quản trị Khách sạn, Nhà hàng hoặc Du lịch

Yêu cầu hồ sơ

Sao y công chứng hồ sơ các loại hiệu lực 6 tháng trở lại:
  • CCCD
  • Bằng cấp các loại
  • Sổ hộ khẩu/ xác nhận cư trú
  • Sơ yếu lý lịch
  • Giấy khám sức khỏe theo thông tư 32
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Onebe VIỆT NAM
Công Ty TNHH Onebe VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Với kinh nghiệm 10 năm trong lĩnh vực dầu tư và môi giới bất động sản. Onebe đúc kết và triển khai giải pháp bán nhanh bất động sản từ 7-30 ngày. Hàng trăm khách hàng của Onebe, sau khi tin tưởng áp dụng giải pháp này, bất động sản của họ chỉ từ 1-7 ngày đã được giao dịch. Mặc dù trước đó mất 6 tháng 12 tháng mà vẫn không bán được. Với mục tiêu hỗ trợ chủ nhà bán được bất động của mình từ 7-30 ngày, giúp chủ nhà nhanh chóng giải quyết công việc của mình.

Hàng trăm khách hàng của Onebe, sau khi tin tưởng áp dụng giải pháp này, bất động sản của họ chỉ từ 1-7 ngày đã được giao dịch. Mặc dù trước đó mất 6 tháng 12 tháng mà vẫn không bán được. Với mục tiêu hỗ trợ chủ nhà bán được bất động của mình từ 7-30 ngày, giúp chủ nhà nhanh chóng giải quyết công việc của mình.


Review Công Ty TNHH Onebe VIỆT NAM

2.0
1 review

16/08/2024
Web Developer tại Hồ Chí Minh

Công ty phỏng vấn không chuyên nghiệp, nhân sự trẻ ít kinh nghiệm (fb)

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Onebe VIỆT NAM

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Onebe VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Onebe VIỆT NAM

Công Ty TNHH Onebe VIỆT NAM

Click để đánh giá