Các phòng ban đang tuyển dụng tại PALEXY

Hành chính
Dịch vụ khách hàng

Việc làm PALEXY

Cập nhật 26/05/2025 00:40
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH PALEXY
CUSTOMER SUPPORT (Thai Speaking)
PALEXY
6 việc làm 9 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/04/2025
Hạn nộp hồ sơ: 02/05/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

At Palexy, we develop a pioneering AI-powered SaaS platform that can turn existing retail data, including CCTV footage, POS data, staff scheduling data, promotional calendar data, etc. into actionable intelligence in a fashion similar to e-commerce.


We are seeking a Customer Support Specialist for our Hanoi Office to help Thai-speaking customers successfully adopt our product and assist them with technical issues. You will play a key role in building our reputation as a company known for providing exceptional customer service throughout the post-sales process. You will report to the Customer Success Managers and will support the adoption, retention, and growth of our customer base in Thailand. 


Responsibilities

  • Respond to customer inquiries via email, chat, phone, or other support channels in a professional manner;
  • Assist customers in understanding product features, functionalities, and best practices to maximize their usage of Palexy’s platform;
  • Collaborate with cross-functional teams, including product and deployment, to resolve complex customer issues in a timely and accurate way;
  • Maintain detailed and accurate records of customer interactions, issues, and resolutions in the company’s CRM system;
  • Assist Customer Success Manager in nurturing the long-term relationship with our customers, which includes: initial onboarding and training, increasing adoption, ensuring retention, and ongoing satisfaction.

Qualifications and skills:

  • 1-2 years experience as a Customer Support role, preferably in a SaaS or tech environment;
  • Proficiency in Thai (both written and spoken) is REQUIRED;
  • Strong communication skills with the ability to explain technical concepts to non-technical customers;
  • A customer-centric mindset with a passion for helping others and delivering a positive experience;
  • Proficient in Microsoft Excel and PowerPoint;
  • Strong organizational skills, attention to detail, and honesty;
  • Eagerness to learn, develop, and take on a wide range of tasks.


Benefits from working with Palexy team and our customers:

  • Competitive salary
  • Training programs
  • Annual company trip


Palexy team: We are a fast-paced, always learning, open-minded, diverse-background team that is up for competing globally in a rapidly growing field. 


Palexy’s customers: Our customers are data-driven retailers who are looking to improve their process and optimize their operations. If you enjoy working with different teams from different businesses as their technology partner, helping them use Palexy’s tool to make better and faster decisions, you will enjoy this.

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
165-167 Nguyễn Thị Thập, Khu đô thị mới Him Lam, Phường Tân Hưng, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh

Palexy được thành lập bởi một nhóm các doanh nhân dày dạn kinh nghiệm, cựu googler và tiến sĩ từ các trường đại học hàng đầu ở Mỹ. Họ có kinh nghiệm to lớn trong việc thiết kế và thực hiện nhiều dự án phân tích dữ liệu và khoa học dữ liệu lớn cho các công ty toàn cầu dẫn đến hàng triệu đô la doanh thu bổ sung cho khách hàng của họ. Tại Palexy, chúng tôi phát triển một nền tảng SaaS do AI tiên phong có thể biến dữ liệu bán lẻ hiện có, bao gồm các cảnh quay camera quan sát, dữ liệu POS, dữ liệu lập kế hoạch nhân viên, dữ liệu lịch quảng cáo, v.v. thành trí thông minh có thể hành động.


Những nghề phổ biến tại PALEXY

Bạn làm việc tại PALEXY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PALEXY

PALEXY

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo