Các phòng ban đang tuyển dụng tại PALEXY
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Việc làm
At Palexy, we develop a pioneering AI-powered SaaS platform that can turn existing retail data, including CCTV footage, POS data, staff scheduling data, promotional calendar data, etc. into actionable intelligence in a fashion similar to e-commerce.
We are seeking a Customer Support Specialist for our Hanoi Office to help Thai-speaking customers successfully adopt our product and assist them with technical issues. You will play a key role in building our reputation as a company known for providing exceptional customer service throughout the post-sales process. You will report to the Customer Success Managers and will support the adoption, retention, and growth of our customer base in Thailand.
Responsibilities
Qualifications and skills:
Benefits from working with Palexy team and our customers:
Palexy team: We are a fast-paced, always learning, open-minded, diverse-background team that is up for competing globally in a rapidly growing field.
Palexy’s customers: Our customers are data-driven retailers who are looking to improve their process and optimize their operations. If you enjoy working with different teams from different businesses as their technology partner, helping them use Palexy’s tool to make better and faster decisions, you will enjoy this.
Palexy được thành lập bởi một nhóm các doanh nhân dày dạn kinh nghiệm, cựu googler và tiến sĩ từ các trường đại học hàng đầu ở Mỹ. Họ có kinh nghiệm to lớn trong việc thiết kế và thực hiện nhiều dự án phân tích dữ liệu và khoa học dữ liệu lớn cho các công ty toàn cầu dẫn đến hàng triệu đô la doanh thu bổ sung cho khách hàng của họ. Tại Palexy, chúng tôi phát triển một nền tảng SaaS do AI tiên phong có thể biến dữ liệu bán lẻ hiện có, bao gồm các cảnh quay camera quan sát, dữ liệu POS, dữ liệu lập kế hoạch nhân viên, dữ liệu lịch quảng cáo, v.v. thành trí thông minh có thể hành động.