Việc làm Perfetto

Cập nhật 22/12/2024 12:21
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Perfetto Việt Nam
Customer Service Executive
Perfetto 2.0★
1 đánh giá 13 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Job Purpose or Summary

UrBox is Vietnam’s leading digital gifting & loyalty platform that enables businesses to integrate their reward & loyalty programs with an ever-growing network of more than 350 brands & 20,000 accepted online and offline stores in Vietnam. UrBox has the widest network of clients in loyalty in Vietnam and provides loyalty & reward solutions to many big organizations in the aviation, banking, FMCG, Insurance, Real Estate industries and more.

Main Responsibilities

  1. Receive incoming calls/make outgoing calls to receive and coordinate the processing of booking and reservation requests of VIP customers according to the committed time.
  2. Proactively and flexibly coordinate with relevant departments to handle complaints/complaints of VIP customers.
  3. Conduct periodic care programs to survey the satisfaction of VIP customers and partners about UrBox's products and services or arising promotions.
  4. Participate in the development of call scenarios and operating procedures during the working process.
  5. Periodic or irregular reports at the request of the Head of Department or the Board of Directors in the company.
  6. Support other tasks as coordinated by the Head of Department

Requirements

Education: A bachelor's degree in hospitality management, tourism, or a related field is required.

Professional major:

  1. High Customer service standard
  2. Practical knowledge of implementing both inbound and outbound customer services/ call centers.
  3. Proficiency in Microsoft Office and customer service software.

2nd language ability: Good written and verbal communication skills, both in English and Vietnamese

Related experiences: Minimum of 2 years of proven experience in a customer service position, preferably with tourism, restaurant, hotel and aviation background

Essential Capabilities

  1. Standard pronunciation and clear communication.
  2. The ability to grasp psychology and handle situations flexibly and sensitively for VIP Customers.
  3. High sense of responsibility, withstand heavy work pressure
  4. Progressive spirit. Desire to work and stick with the company for a long time.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Trụ sở chính: 195 - 197 Phan Đăng Lưu, Phường 1, Quận Phú Nhuận

Perfetto là nhà phân phối độc quyền của Delonghi, LaCimbali và Elba và Perfetto Coffee tại Việt Nam. Cà phê Perfetto được rang và đóng gói tại Úc và Việt Nam. Cà phê, phụ kiện và dịch vụ chất lượng của chúng tôi được các Đầu bếp trên toàn thế giới đánh giá cao và được người tiêu dùng yêu thích tại các nhà hàng, khách sạn, quán cà phê, cửa hàng bán lẻ và tại nhà cao cấp ở Việt Nam.  Văn hóa của Perfetto có thể được mô tả là cung cấp một môi trường với sự kết hợp hoàn hảo giữa các chuyên gia có tư duy chất lượng được trao quyền, những người đạt được kết quả thông qua làm việc nhóm và đổi mới.

 

Review Perfetto

2.0
1 review

04/12/2024
Nhân viên Content Marketing tại Hồ Chí Minh

TÂM SỰ CỦA NHẬN VIÊN QUÈN NHIỀU NĂM TRƯỚC

Những nghề phổ biến tại Perfetto

Bạn làm việc tại Perfetto? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Perfetto

Perfetto

Click để đánh giá