Việc làm Phần mềm Phương Chi

Cập nhật 27/08/2024 19:47
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Phần mềm Phương Chi
HR Officer
Phần mềm Phương Chi 2.9★
11 đánh giá 45 việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bà Rịa - Vũng Tàu

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Brief summary of job profile:

The HR Officer is responsible for supporting the HR & Admin Manager to conduct various HR tasks and initiatives at the Highlands Coffee Roastery, including:

  • Recruitment & Training
  • Employee Relations
  • Employee engagement/ staff events & activities.

Key Accountabilities:

1) Recruitment and Training

  • Coordinate and execute recruitment process for non-managerial positions, including:

– Drafting and posting job vacancies on various platforms.

– Sourcing candidates.

– Conducting initial screening of resumes and shortlisting candidates for further evaluation.

– Scheduling/ Attending interviews & preparing interview materials and logistics.

  • Coordinate the onboarding process and ensure new employees receive necessary trainings and orientation.
  • Prepare and administer training programs for employees to develop their skills and knowledge.
  • Maintain training database (materials, records, etc.) & reports effectively to provide to HR & Admin Manager, or other stakeholders when required.

2) Performance Management Implementation

  • Assist in deploying Performance Management cycles (KPIs setting, Performance appraisal…) from the Head Office to the factory in a timely and efficient manner.
  • Provide guidance and support to factory staff on the implementation of performance management processes & system.
  • Maintain performance management documents such as guidelines, reports, etc.

3) Employee Relations

  • Maintain accurate and up-to-date employee records, including personal information, employment history, performance evaluations, commendations, promotions, warnings, and any disciplinary actions taken.
  • Handle employee relations, including handling grievances, disciplinary actions, and conflict resolution.
  • Assist in the communication and implementation of documents, announcements, policies from the company's management to employees.
  • Assist in working with government departments: Social insurance, fire prevention and fighting, Labor management department, facilitate inspections and reporting as necessary.
  • Ensure compliance with employment laws and regulations.

4) Employee Engagement/ Staff Events & Activities

  • Coordinate, organize & communicate employee engagement activities/ staff events & activities.
  • Collect and analyze employee feedback to propose improvement.

Yêu Cầu Công Việc

Education/ Training Qualifications

  • Bachelor’s degree in Human Resources Management, Business Administration, or a related field.

Work Experience

  • 03+ years of working experience in HR field, focusing on Recruitment.  

Knowledge of

  • Well understanding of Labor Code, law of Social insurance and PI
  • Proficient in using HR software and Microsoft Office applications.

Skills (Ability to)

  • Service mindset.
  • Good communication.
  • Proactive and responsibility.
  • Well-organized and problem-solving abilities.
  • Able to work accurately with attention to details.
  • Ability to communicate in English is a plus.
  • Able to build and maintain professional relationship.

Địa điểm làm việc

Bà Rịa - Vũng Tàu
Phu My 2, Tân Phước, Tân Thành, Bà Rịa - Vũng Tàu

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Phần mềm Phương Chi
Phần mềm Phương Chi Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 23A, hẻm 17, ngõ 1194/141 Chùa Láng, Phường Láng Thượng, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty TNHH Phần mềm Phương Chi (Phương Chi Software Company Limited) chuyên về Dịch vụ xử lý dữ liệu từ xa; dịch thuật, quản trị website, Facebook, phối cảnh, thiết kế đồ họa hình ảnh... cho các đối tác nước ngoài. Phương Chi là sự kết hợp của đội ngũ nhân viên trẻ, năng động, thân thiện cùng các các giải pháp và công nghệ cao nhằm đảm bảo cung cấp cho khách hàng những dịch vụ với chất lượng tối ưu. Ngoài các dự án xử lý dữ liệu Tiếng Anh, Tiếng Đức, Phương Chi Company đang mở rộng các dự án thiết kế 3D sản phẩm nội thất.


Review Phần mềm Phương Chi

2.9
11 review

27/02/2021
Nhân viên/ Officer tại Hà Nội

Hợp đồng mập mờ, điều khoản gây hại đến nhân viên. Team vui team không, môi trường làm việc cũng hòa đồng, thoải mái.(rv)

27/02/2021
Nhân viên/ Officer tại Hà Nội

Hợp đồng mập mờ, điều khoản gây hại đến nhân viên. Team vui team không, môi trường làm việc cũng hòa đồng, thoải mái.(rv)

31/07/2021
Nhân viên/ Officer tại Hà Nội

Thanh toán lương đúng hạn, phúc lợi ở mức cơ bản nhất ( kiểu đúng theo luật nhưng mức tối thiểu). Được cái đồng nghiệp vui vẻ hòa đồng, nghỉ việc thật ra tiếc mỗi đồng nghiệp. (rv)

Những nghề phổ biến tại Phần mềm Phương Chi

Bạn làm việc tại Phần mềm Phương Chi? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Phần mềm Phương Chi

Phần mềm Phương Chi

Click để đánh giá