Mô tả công việc
PURPOSE OF POSITION
Provide secretarial and administrative services to the HR Department and the hotel, in line with Lotte Hotel Hanoi standards.
MAIN ROLES
- Visa/ Work Permit
- Outsourcing management
- Take casual orders as per approved by GM, to be in the reviewing line of the proposal raised on Moin
- Get casual signed on agreement
- Maintain & update casual database & report
- Provide facilities/equipments on their first day
- Casual time attendance check on Cadena system
- Support casual to open bank account
- Recognition program
- Refresh package management
- Parking issues
- Staff birthday
- Order monthly office stationery
- Manage general affairs (taxi, internet, phone)
- Manage HR fund
- Support staff to go to Korea and vice versa
- Admin reports
- Other HR and Admin issues
- Prepare files, reports, correspondence and other relevant business documentation
- Oversee all Purchase Requisitions in the department
- Handle general enquiries
- Take dictation of correspondence as required
- Maintain confidentiality at all times on all matters
- Demonstrate essential overall knowledge of the organization
- Understand the responsibilities of other units and departments and co-operate with them
- Access and use work processing computer packages and keep up to date with enhancements to latest upgrades
SUPPORTIVE ROLES
- Maintain a close, cooperative relationship with other departments to guarantee effective communication.
- Implement and coordinate cooperation as a supporting department for business operation.
- Ensure smooth work cooperation among departments and always provide support not to cause any interruptions in business operation.
- Manage and maintain smooth work cooperation with other departments.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive & competitive internship allowance.
- Duty meal is provided.Clear career development plan with many engaging training courses (local & international).
- Wonderful working environment with the professional team.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS
- Experience: Open for Fresher or an equivalent combination of education and work-related experience.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Phần mềm Phương Chi (Phương Chi Software Company Limited) chuyên về Dịch vụ xử lý dữ liệu từ xa; dịch thuật, quản trị website, Facebook, phối cảnh, thiết kế đồ họa hình ảnh... cho các đối tác nước ngoài. Phương Chi là sự kết hợp của đội ngũ nhân viên trẻ, năng động, thân thiện cùng các các giải pháp và công nghệ cao nhằm đảm bảo cung cấp cho khách hàng những dịch vụ với chất lượng tối ưu. Ngoài các dự án xử lý dữ liệu Tiếng Anh, Tiếng Đức, Phương Chi Company đang mở rộng các dự án thiết kế 3D sản phẩm nội thất.
Review Phần mềm Phương Chi
Hợp đồng mập mờ, điều khoản gây hại đến nhân viên. Team vui team không, môi trường làm việc cũng hòa đồng, thoải mái.(rv)
Hợp đồng mập mờ, điều khoản gây hại đến nhân viên. Team vui team không, môi trường làm việc cũng hòa đồng, thoải mái.(rv)
Thanh toán lương đúng hạn, phúc lợi ở mức cơ bản nhất ( kiểu đúng theo luật nhưng mức tối thiểu). Được cái đồng nghiệp vui vẻ hòa đồng, nghỉ việc thật ra tiếc mỗi đồng nghiệp. (rv)