Receiving and handling complaints: Respond to emails or in-app chats related to service policy issues, such as promotions, technical issues, etc., and provide responses based on provided guidelines.
Escalating complex cases: For complaints or difficult situations, forward them to the relevant department or higher authority for further handling.
Yêu Cầu Công Việc
Education: Minimum high school graduate.
Skills: Good proficiency in English (spoken and written), typing skills
Personal traits: Passionate about customer service, responsible in delivering customer support, and able to work well in a team environment.
Shift rotation:
Shift 1: 8:00 AM – 5:30 PM (90-minute break).
Shift 2: 2:00 PM – 11:00 PM (60-minute break).
One day off per week, with the option to choose the rest day.
Bellsystem24 Vietnam Branch 18A Cộng Hòa, Ward 12, Tan Binh District, Ho Chi Minh City, Vietnam.
Công ty Quess Vietnam thuộc tập đoàn Quess Corp Limited, có trụ sở tại Ấn Độ và đã có các văn phòng ở các nước khu vực Đông Nam Á và Bắc Mỹ. Hiện Quess Vietnam chuyên cung cấp các dịch vụ nhân sự. CÔNG TY TNHH QUESS CORP VIỆT NAM Giám đốc Subrata Kumar Nag Vijay Sivaram Công Ty TNHH Quess Corp Việt Nam Ngành nghề kinh doanh : Tư vấn máy vi tính và quản trị hệ thống máy vi tính Xử lý dữ liệu, cho thuê và các hoạt động liên quan CÔNG TY TNHH QUESS CORP VIỆT NAM Giám đốc Subrata Kumar Nag Vijay Sivaram Công Ty TNHH Quess Corp Việt Nam Ngành nghề kinh doanh : Tư vấn máy vi tính và quản trị hệ thống máy vi tính Xử lý dữ liệu, cho thuê và các hoạt động liên quan