Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The successful candidate will oversee the below activities:
• In charge of building the strategic buying plan for the assigned category.
• Market research, historical data analysis.
• Monitor and analyze business performance.
• Merchandise allocation.
• Inventory Management.
• Plan and deliver merchandise to stores across Vietnam.
• Communicate with business partners in HQ.
Job Description
- Analyzing consumer buying patterns and updating and predicting future fashion trends.
- Propose items to buy (style, type, design, quantity, etc) based on review and budget.
- Follow closely sales seasons, events, new arrivals of the market to optimize stock level.
- Prepare analytical reports, presentation of the brand when needed frequency.
- Forecast profits/sales and plan budgets.
- Monitor and apply various merchandising methods and ensure increase in productivity.
- Analyze sales figures, customers reactions and market trends to anticipate product needs and plan product ranges/stock.
- Work closely with operation in order to receive new shipments.
- For retail: Manage product allocation to stores, and monitoring item replenishment in order to ensure products availability in stores.
- Master file management.
- Collect data, analyze and monitoring of inventory on daily/weekly/monthly basis.
- Other: Support global procurement initiatives and deliver solutions to improve and streamline the processes.
------------------------------------------
ABOUT EMERS VIET NAM
Emers Group was founded in 1997. Began in the commodity industry and diversified businesses that
include raw material trading, traditional media, digital media, e-literature, PR, sports & event marketing, sports brand distribution (wholesale, e-commerce & retail), and arts & cultural foundation. With offices throughout the world.
Emers Vietnam is established since 2019, and initially in charge of the NIKE GOLF products-line in Vietnam. From 2020, Emers Vietnam Co. Ltd. has become the official exclusive distributor of Nike Sports & Golf in Vietnam and many ASEAN countries.
The business at Emers Vietnam continue to grow and in 2022, we acquired and launched several new brands in Golf such as Waac, G/Fore with a variety of retail stores in HCMC. In 2023, we have just launched a running shoe line - ON Running, a Switzerland brand running shoes and apparel.
We are moving fast and excited about the possibilities and growth in the Wholesales / Retail business for Sport fashion.
• VN Office: Mapletree, 1060 Nguyen Van Linh, Dis.7, HCM
• Working time: 08:30 – 12:30 | 13:30 – 17:30
• We are on: 20+ Countries
Yêu Cầu Công Việc
- More than 3-year experience in international merchandising/ procurement.
- Working experience in Fashion / Sport Retail industry is a must.
- Knowledgeable in development and execution of procurement and procedures to a high standard as well as a basic knowledge of supplier relationship management process.
- Display excellent presentation and communication skills with a particular ability to influence and negotiate agreements with multiple stakeholders
- Effective communication and interpersonal skill to interact with all levels, both external and internal. Commitment and result driven are definitely a plus.
- Having good verbal and written communication skills in both Vietnamese and English.
Thông tin khác
- Thời gian thử việc: Full Salary
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Mon-Fri / 8h30-17h30
- Phúc lợi:
Income
- Competitive salary package, performance-based
- 13th month salary & year-end bonus by individual ability & company’s performance
- Salary review based on performance.
- Other benefits followed by labor law
Workplace Happiness
- Heath check annual
- Laptop (after probation - Ngày nghỉ: Sat-Sun
- Lương: Cạnh tranh
Unilever là một trong những công ty sản xuất hàng tiêu dùng nhanh lớn nhất thế giới. Unilever sản xuất chất tẩy rửa, sản phẩm chăm sóc gia đình & cá nhân và thực phẩm bao gồm một số thương hiệu hàng đầu thế giới như: Omo, Lux, Lifebuoy, Dove, Close-up, Sunsilk, Clear, Pond's, Lipton, Knorr…. Bắt đầu kinh doanh tại Việt Nam từ năm 1995, Unilever đã phát triển thành công và ổn định. Chìa khóa thành công của chúng tôi chính là sự thấu hiểu sâu sắc người tiêu dùng Việt Nam và cam kết làm cho cuộc sống của người Việt Nam tốt đẹp hơn. Tại Công Ty TNHH Quốc Tế Unilever VietNam, chúng tôi cam kết nâng cao chất lượng cuộc sống cho người dân ở mọi nơi thông qua việc cung cấp các sản phẩm và dịch vụ có thương hiệu. Chúng tôi tin rằng con người là trung tâm của tất cả những gì được thực hiện trong hoạt động kinh doanh của chúng tôi. Do đó, chúng tôi mang đến cho mọi người những sự nghiệp tuyệt vời nhất và coi việc phát triển nguồn nhân lực của chúng tôi là vô cùng quan trọng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Bắt đầu kinh doanh tại Việt Nam từ năm 1995, Unilever đã phát triển thành công và ổn định.
Mission
Vào thời điểm thành lập công ty, những nhà sáng lập thời ấy đã đề ra sứ mệnh của Unilever là “To add vitality to life” - tạm dịch: Tiếp thêm sinh khí cho cuộc sống, và từ ấy Unilever vẫn luôn tuân thủ sứ mệnh này. Ý nghĩa của sứ mệnh này là Unilever muốn mang đến một cuộc sống tốt hơn cho mọi người thông qua sản phẩm của mình. Cho đến nay, sứ mệnh đó ngày càng được thể hiện rõ qua từng sản phẩm của Unilever khi tất cả sản phẩm của tập đoàn này đều hướng tới chung một mục đích đó là mang lại sức khỏe, vẻ đẹp và sự thoải mái cho con người. Minh chứng cho điều này là những nhãn hiệu nổi tiếng của Unilever rất đa dạng từ bột giặt, dầu gội đầu, kem đánh răng cho đến trà như Omo, Dove, Close-up, Lipton,...