Mô tả công việc
MAIN ROLES
- Under the general guidance and supervision of the Director of Sales & Marketing, oversees day to day sales efforts of Sales Managers with specific responsibilities for directing sales, training, and implementing action plans set forth in the Sales Plan.
- Establish new business relationships, maintain existing Korean Accounts and expand of Korean Accounts’ Database
- Responsible for the preparation of the strategic Business Plans, Target for Korean Market. With Sales & Marketing team, DOSM, to plan and implement Sales Strategy to achieve individual target and cooperate with team members to achieve common goals
- Conduct Daily Sales calls, search for rooms & banquet leads, follow up and convert Sales leads
- Conduct site inspection/Hotel Tour
- Participate in Daily /Weekly/Monthly sales meeting
- Organize and implement effective sales systems and procedures, according to the sales procedures manual
- Communicate with Banquet, Reservations and relevant departments in whole process from prospect bookings, Proposals, Contracts, onsite event, payment
- Good communications, sales techniques negotiation and interpersonal skills
- Demonstrate effective and appropriate administrative and communication policies and procedures in accordance with Hotel’s Goals and Guidelines
- Assist DOSM/GM in making reports and translating to Korean Language
- Under supervision of DOSM communicate with Head Quarter
- Actively support and promote Lotte’s Loyalty Programs, Lotte Head Quarter promotions/campaigns
- Participate in Trade shows, conventions and promotional events within Hotel, Head quarter, customers’ organizations as required
- Assist to develop new product themes, services and marketing strategies
- Maintain a close, cooperative relationship with other departments to guarantee effective communication.
- Implement and coordinate cooperation as a supporting department for business operation.
- Ensure smooth work cooperation among departments and always provide support not to cause any interruptions in business operation.
- Manage and maintain smooth work cooperation with other departments
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary and service charge
- Top-ranking service charge
- Attractive remuneration package, 13th month salary and yearly salary increment program
- Housing allowance
- Healthcare insurance
- 5 working days and 2 days off per week
- Duty meals provided
- Motorbike parking fee covered by the hotel
- “Family member” (Lotte employee) activities and gifts
- Annual healthcare benefits and 24/7 workmen insurance
- F&B and hotel room discount up to 80%
- Opportunities for cross-training, cross-exposure, and task force participation with other Lotte Hotels in Hanoi and in Vietnam
- Luxury international 5-star hotel training programs
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS
- Education: Bachelor’s degree in Sales, Marketing or related field (at least 4-year education)
- Experience: At least 3 years of overseas working experience in similar position OR 3 years of working experience in Vietnam with granted work permit
- Credentials: Working Experience in 5 Star Hotel Sales & Marketing Department preferred
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills
Yêu cầu hồ sơ
Unilever là một trong những công ty sản xuất hàng tiêu dùng nhanh lớn nhất thế giới. Unilever sản xuất chất tẩy rửa, sản phẩm chăm sóc gia đình & cá nhân và thực phẩm bao gồm một số thương hiệu hàng đầu thế giới như: Omo, Lux, Lifebuoy, Dove, Close-up, Sunsilk, Clear, Pond's, Lipton, Knorr…. Bắt đầu kinh doanh tại Việt Nam từ năm 1995, Unilever đã phát triển thành công và ổn định. Chìa khóa thành công của chúng tôi chính là sự thấu hiểu sâu sắc người tiêu dùng Việt Nam và cam kết làm cho cuộc sống của người Việt Nam tốt đẹp hơn. Tại Công Ty TNHH Quốc Tế Unilever VietNam, chúng tôi cam kết nâng cao chất lượng cuộc sống cho người dân ở mọi nơi thông qua việc cung cấp các sản phẩm và dịch vụ có thương hiệu. Chúng tôi tin rằng con người là trung tâm của tất cả những gì được thực hiện trong hoạt động kinh doanh của chúng tôi. Do đó, chúng tôi mang đến cho mọi người những sự nghiệp tuyệt vời nhất và coi việc phát triển nguồn nhân lực của chúng tôi là vô cùng quan trọng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Bắt đầu kinh doanh tại Việt Nam từ năm 1995, Unilever đã phát triển thành công và ổn định.
Mission
Vào thời điểm thành lập công ty, những nhà sáng lập thời ấy đã đề ra sứ mệnh của Unilever là “To add vitality to life” - tạm dịch: Tiếp thêm sinh khí cho cuộc sống, và từ ấy Unilever vẫn luôn tuân thủ sứ mệnh này. Ý nghĩa của sứ mệnh này là Unilever muốn mang đến một cuộc sống tốt hơn cho mọi người thông qua sản phẩm của mình. Cho đến nay, sứ mệnh đó ngày càng được thể hiện rõ qua từng sản phẩm của Unilever khi tất cả sản phẩm của tập đoàn này đều hướng tới chung một mục đích đó là mang lại sức khỏe, vẻ đẹp và sự thoải mái cho con người. Minh chứng cho điều này là những nhãn hiệu nổi tiếng của Unilever rất đa dạng từ bột giặt, dầu gội đầu, kem đánh răng cho đến trà như Omo, Dove, Close-up, Lipton,...