Việc làm Samsung SDS

Cập nhật 29/08/2024 16:55
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SAMSUNG SDS VIỆT NAM
Receiving Clerk / Nhân viên nhận hàng
Samsung SDS 3.3★
18 đánh giá 27 việc làm 9 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

  •  Upon arrival of the Supplier, invoice is handed over to the Clerk-Receiving who will in turn refer to the duly approved Purchase Order wherein, existence or validity of such orders is verified and compared.
  • Unit price on the supplier’s invoice is counter-checked against the duly approved list as quoted by the respective supplier.
  • After verification as to proper documentation & price, goods are examined for quantity, quality and correct specification. Weight of goods is net of container.
  • Vegetables are checked & placed in standard plastic container for proper storage to maintain & preserve their freshness.
  • All invoice for delivered goods are immediately posted into the F&B system by the receiving department for proper receiving report and should be submitted to Cost Control on a daily basis without fail at or before 5:00pm.
  • No invoice will be signed without the goods seeing observed.
  • To strictly follow the specifications laid down, while receiving merchandize.
  • To physically inspect all merchandize as per purchase requisitions.
  • To conduct quantitative and qualitative checks on the merchandize received.
  • To coordinate with the purchase department for timely communication on the day’s scheduled deliveries from the purchasing department and communication regarding previous days deliveries duly received.
Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork
  • Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
  • Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
  • Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
  • Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
  • Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
  • Adheres to hotel policies and procedures
  • Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
  • Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
  • Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
  • Maintains a favorable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
  • At all times projects a favorable image of the Hotel to the public
  • Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
  • Attends work on time as scheduled
  • Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • One-year experience in hotel receiving
  • High school diploma required, bachelor’s degree in hospitality preferred
  • Excellent oral and written communication skills
  • Collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
  • Able to resolve conflicts guests, supervisor and employee
  • Ability to multitask and work well under pressure

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô CN05, đường YP6, Khu công nghiệp Yên Phong, Xã Yên Trung, Huyện Yên Phong, Tỉnh Bắc Ninh, Việt Nam

Samsung SDS đã góp phần vào sự thành công trong kinh doanh của các công ty trong và ngoài nước và các tổ chức công cộng với yêu cầu CNTT tiên tiến, dựa trên sự hiểu biết chính xác về khách hàng và kinh nghiệm và kiến thức hỗ trợ các công ty hàng đầu thế giới, và hiện đang mở rộng kinh doanh ở Đông Nam Á với các dịch vụ hậu cần thông minh.

Công TY TNHH SAMSUNG SDS Việt NAM - Samsung SDS, cung cấp phần mềm và giải pháp về di động doanh nghiệp, bảo mật, phân tích, và bán hàng di động và đào tạo.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)

Các hoạt động ngoại khóa

  • Nghệ thuật
  • Tình nguyện
  •  Thăm quan, du lịch hàng năm
  • Hoạt động xã hội 
  • Dã ngoại, team building theo quý
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2011

Mission

  • Tận tâm hợp tác với khách hàng để cung cấp dịch vụ cạnh tranh, thân thiện và hầu như không bị gián đoạn. Chúng tôi nỗ lực xây dựng nền tảng mạng lưới vững chắc cho khách hàng.

Review Samsung SDS

3.3
18 review

Những nghề phổ biến tại Samsung SDS

Bạn làm việc tại Samsung SDS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Samsung SDS

Samsung SDS

Click để đánh giá