Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
•Recruit and select qualified employees for assigned positions within the designated timeframe.
•Manage working time, wages, salaries, and social security in compliance with company. policies and legal requirements.
•Provide support in welfare management and employee relations, ensuring alignment with company regulations and applicable laws.
•Oversee Human Resources development, organize activities to improve work quality, foster a positive workplace culture, and enhance relationships between employees and the company.
•Collaborate with other departments to establish and monitor KPIs for employee performance evaluation.
•Prepare and manage information, budget plans, and reports related to your areas of responsibility.
Yêu Cầu Công Việc
•Bachelor’s degree in Human Resources or a related field
•At least 5 years of working experience in Human Resources
•Presentation skills and coordination skill
•Good computer skills
•Good interpersonal skills, enthusiasm and creativity
•Has flexibility in traveling to work across the area.
•Good English communication skills
•Good communicate in Thai language is preferable
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 18 Tr - 22 Tr VND
Video Tuyển Dụng
Được thành lập từ năm 1994, Doanh nghiệp Tư nhân Sản Xuất và Kinh Doanh Thương Mại Thành Phong với gần 20 năm kinh nghiệm trong nghề sản xuất cơ khí nội thất, phát triển và ngày càng lớn mạnh trên thị trường trong nước và quốc tế. Với nhà máy có tổng diện tích 30,000 mét vuông, nhà xưởng được xây dựng theo tiêu chuẩn quốc tế, dây chuyền máy móc hiện đại, đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, có kinh nghiệm cùng với phương châm kinh doanh