Mô tả công việc
1. Evaluating weekly firm order and forecast from customers.
2. According to total demand, capacity check to see weekly/month labor requirements/production line request, fixture request, inhouse capacity constraint and action plan to fulfill demand with relating departments.
3. Estimating material readiness with buyer, fixture/equipment/machines with Engineering, UPH with IE and labor required for production.
4. ly addressing and resolving production issues (material supply/quality/new product delay...) to minimize delays in production.
5. Coordinating production operations in accordance with material, labor, and equipment availability.
6. Recommending viable solutions to improve production output as well as improve production schedule attainment.
7. Effecting changes to production schedules to ensure that production deadlines are met.
8. Compiling status and performance reports and submitting them to management in a timely manner
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree
- 2-3 years of experiences insupply chain operation planning
- Proficiency in all Microsoft Office applications.
- Strong sense of ownership, urgency and drive
- Strong interpersonal skills, prove ability to influence others and lead change management
- Proven track record, communication and problem-solving skills
Quyền lợi được hưởng
- Compulsory insurance cover base on full basic salary
- PVI personal insurance offer
- Phone & lunch allowance
Được thành lập từ năm 1994, Doanh nghiệp Tư nhân Sản Xuất và Kinh Doanh Thương Mại Thành Phong với gần 20 năm kinh nghiệm trong nghề sản xuất cơ khí nội thất, phát triển và ngày càng lớn mạnh trên thị trường trong nước và quốc tế. Với nhà máy có tổng diện tích 30,000 mét vuông, nhà xưởng được xây dựng theo tiêu chuẩn quốc tế, dây chuyền máy móc hiện đại, đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, có kinh nghiệm cùng với phương châm kinh doanh