Việc làm Công Ty S.O.L

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH S.O.L
Ethical PG Operations Manager (North) - Nutrition Division
Công Ty S.O.L
14 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 6 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
MAIN PURPOSE OF ROLE

Responsible for driving the long-term growth of Abbott Nutrition products in the region, across channel and brand through the leadership of a high performing field forces.

Working Location: Handi Resco Tower, 521 Kim Ma, Ba Dinh, Ha Noi.

Working time: Mon to Sat

Main Responsibilities

1. Business Management:

  • Implement strategic plan for business development to expand potential territories being responsible for
  • Build and monitor KPIs and metrics to evaluate the success of operational initiatives
  • Market intelligence updates: implement tools to measure POSM, Sachet, Gimmick
  • Set up monthly PG Lead – NU phasing target

2. Vendor Management:

  • Establish & maintain strong relationship with vendor to facilitate smooth operations and resolve any issues that arise
  • Serve as a key contacting point with vendor in reviewing services, and confirming for service settlement

3. Territory Management:

  • Conduct nationwide field visit to access market opportunity and ensure business operation and sales objectives are in line with territory planning
  • Develop and execute territory management plans to maximize market penetration
  • Monitor and analyze territory performance metrics to identify areas for improvement and optimization
  • Coordinate with FOM/FOEs, Sales team, and Marketing to ensure alignment of territory management strategies with overall business goals
  • Manage compliance processes, including redemption, sachet, NU - lead quality: ensure targeting the right patients

4. Budget Management:

  • Develop annual budgets and financial plans for the PG team
  • Monitor and manage expenses to ensure adherence to budgetary constraints and financial targets
  • Work with Ethical Operations Team in reviewing and confirming Accrual and Actual preparation
  • Coordinate with Ethical Operations Team in processing P2P system: Proposal, PO, PR, Goods Receipt and in processing payment with Vendor, in coordination with 3A Accounting function.

5. Team Management

  • Responsible for Field Force recruitment and turnover rate management under stated rate
  • Provide regular, on-field training to ensure employees capabilities and productivities are constantly monitored and improved when needed in coordination with vendor and HR.
  • Implement weekly operation meeting with the PG team to track teams’ performance and come up with resolutions for detected issues

6. Stakeholder Management

  • Create and execute yearly target plans, cascade monthly target phasing to regional & account target phasing
  • Analyze data and deliver consultancies and propose action plan to Ethical Commercial Strategy Director/ESM/Brand teams for effectiveness and efficiency development of Field Force
  • Align on marketing scheme and detailing guideline for the PG team
  • Set up expectation and supporting need from MKT and internal stakeholder: SFE, SFA, IT, BI.
  • Other projects are assigned by line manager

Minimum Background/ Experience Required

  • Minimum 6 years
  • Sales operations experience in Pharmacy and Healthcare industry is preferable
  • Strong background in project and stakeholder management
  • Experience in developing customer acquisition, re-engagement, and retention strategies.

Education

  • Bachelor
  • Preferably in Pharmacy, Project Management, or General Business

CORE Skills Required

Professional Skill

  • Organization and planning skills
  • Analytical thinking
  • Reporting skills

Behavioral / Leadership Skill

  • Interpersonal skills
  • Problem solving skills.
  • Time management

Language Skill

  • Good command of English

Computer Skill

  • MS Office
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH S.O.L
Công Ty S.O.L Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

S.O.L - Công ty chuyên kinh doanh chuỗi nhà hàng ăn uống mang phong cách Nhật Bản, Singapore,... nằm trong các trung tâm thương mại sầm uất bậc nhất tại thành phố Hồ Chí Minh như Landmark 81, Vincom Lê Thánh Tôn, Vạn hạnh mall ),....

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2020

Mission

  • S.O.L - Công ty chuyên kinh doanh chuỗi nhà hàng ăn uống mang phong cách Nhật Bản, Singapore,... nằm trong các trung tâm thương mại sầm uất bậc nhất tại thành phố Hồ Chí Minh như Landmark 81, Vincom Lê Thánh Tôn, Vạn hạnh mall ),....

Những nghề phổ biến tại Công Ty S.O.L

Bạn làm việc tại Công Ty S.O.L? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty S.O.L

Công Ty S.O.L

Click để đánh giá