Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Merchandise Planning Team Leader (Up to 40m)
Thông tin cơ bản
Mức lương:
30 - 40 triệu
Chức vụ:
Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển:
16/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
31/01/2025
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
5 - 7 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Responsible for managing, monitoring, and updating the goods allocation plan:
- Receive and handle the annual master plan.
- Analyze merchandise demand and develop allocation plans to arrange the movement of goods to company warehouses or customer locations.
- Coordinate with assigned suppliers and negotiate on any arising issues.
- Regularly and promptly update information on goods, inventory, consumption trends, market fluctuations, and socio-economic conditions to propose appropriate solutions.
- Create purchase orders in the SAP system.
- Update shipment information and schedule adjustments with the Documentation Department.
2. Execute procurement and utilization of logistics services:
- Identify and negotiate with suppliers for transportation services.
- Consolidate transportation service information, conduct tendering, analyze results, and recommend suitable suppliers.
- Collaborate with relevant departments to optimize transportation costs.
- Forecast risks that could affect costs and operations, and report to superiors for timely resolutions.
- Manage service providers and evaluate their performance quarterly.
- Ensure timely purchase of goods insurance.
3. Oversee team management and development:
- Supervise and guide the assigned team in achieving operational goals and professional growth.
4. Perform other tasks as assigned by the BOD
Yêu Cầu Công Việc
1. Proficient in Office Software (especially Excel), with priority given to candidates experienced in ERP/SAP systems.
2. Language Proficiency:
- English: TOEIC ≥ 800 or IELTS 6.5.
3. Other Requirements:
- Skills and Competencies:
- Management & Leadership skills.
- Analytical & Problem-solving skills.
- Communication & Negotiation skills.
- Project Management skills.
- Attitude and Qualities:
- Integrity, dedication, and enthusiasm.
- Attention to detail and meticulousness.
- Quick adaptability and readiness to embrace flexibility in a VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity) environment.
- Additional Knowledge:
- Understanding of the industry, products, and business markets.
4. Preferred Certifications:
- Certificate in Import-Export & Logistics Operations.
- FIATA Minimum Standards (FMS) Certificate.
- Incoterms Certification: Negotiation and Contracting for Transportation.
- Certificate in Warehouse & Logistics Management / Risk Management in Logistics.
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Hai Bà Trưng, Hà Nội Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: 30 Tr - 40 Tr VND
Khu vực
Công ty TNHH Sữa Nutribiz
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
CÔNG TY TNHH SỮA NUTRIBIZ
ĐC: Lô số 23-1 và 23-5, đường số 6, KCN Quốc Tế Protrade, Phường An Tây, Thành phố Bến Cát, tỉnh Bình Dương
Email: [email protected]
Hotline: 0274.3510683
Review Công ty TNHH Sữa Nutribiz
5.0
2 review
16/08/2024
★
★
★
★
★
Tổ trưởng chế biến
tại Bình Dương
Đồng nghiệp thân thiện, vui vẻ, môi trường làm việc rộng rãi, đẹp, khoang trang (gg)
01/03/2024
★
★
★
★
★
Công nhân
tại Bình Dương
Cơ sở vật chất hiện đại. chế độ tốt, làm ăn minh bạch (gg)
Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Sữa Nutribiz
Bạn làm việc tại Công ty TNHH Sữa Nutribiz? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công ty TNHH Sữa Nutribiz
Click để đánh giá