SX TM CÔNG NGHỆ NHỰA Á CHÂU

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Sản xuất / Vận hành sản xuất
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại SX TM CÔNG NGHỆ NHỰA Á CHÂU

Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Hành chính
Nghiên cứu và Khoa học
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Vận tải

Việc làm SX TM CÔNG NGHỆ NHỰA Á CHÂU

Cập nhật 06/03/2025 17:56
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SX TM CÔNG NGHỆ NHỰA Á CHÂU
Customer Service Manager (Based in Japan)
SX TM CÔNG NGHỆ NHỰA Á CHÂU
25 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 20/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

  • Manage the daily operations of the projects of Unit.
  • Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company‘s spirit and values through each job to customers‘ row.
  • Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
  • Evaluate achievements and recognize members‘ contributions.
  • Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
  • Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients‘ requirements.
  • Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
  • Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
  • Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
  • Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
  • Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
  • Managing reports and reporting system to evaluate performance.
  • Monthly & other BAU reports.

Yêu cầu công việc

  • 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
  • 3+ years of experience as an operation manager in a BPO environment.
  • Fluency in Japanese and English skills (English CERT C1 & Japanese JLPT N1).
  • Experience in handling at least 100 FTEs.
  • Strong leadership and people management skills.
  • Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
  • Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
  • In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
  • Excellent verbal and written communication skills.

Quyền lợi được hưởng

  • During three-month training period the company compensate the housing fee.
  • Full social insurance and health insurance.
  • Multinational work environment with global clients and expert teams.
  • Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH SX TM CÔNG NGHỆ NHỰA Á CHÂU
SX TM CÔNG NGHỆ NHỰA Á CHÂU Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Polymer Asia là một trong những công ty hàng đầu về sản xuất Masterbatch và Composite tại Việt Nam. Polymer Asia có hơn 14 năm kinh nghiệm phát triển các loại hạt nhựa và hợp chất khác nhau, phục vụ nhiều ngành nhựa như bao bì, điện, gia dụng, nông nghiệp, xây dựng,...Với máy móc sản xuất và thiết bị thử nghiệm hiện đại, Polymer Asia tự tin cung cấp vật liệu hiệu quả và tiết kiệm chi phí cho khách hàng.

Những nghề phổ biến tại SX TM CÔNG NGHỆ NHỰA Á CHÂU

Bạn làm việc tại SX TM CÔNG NGHỆ NHỰA Á CHÂU? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SX TM CÔNG NGHỆ NHỰA Á CHÂU

SX TM CÔNG NGHỆ NHỰA Á CHÂU

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo