Mô tả công việc
- Oversee and direct all aspects of Finance and Accounting department in the hotel and its smooth running
- Ensure books, records and accounts are maintained accurately and fairly reflect the transactions and administration of the assets of the hotel
- Devise and maintain a system of internal accounting control sufficient to ensure that transactions are executed in accordance with Management’s general and specific authorisation and in compliance with generally accepted accounting principles and specific country legislation
- Ensure the hotel hold all required licenses and permit to operate
- Define and implement hotel internal control policies and procedures
- Provide assistance to other operational departments in the definition, implementation and follow-up of improved internal control tools
- Oversee and ensure the smooth running of Account Receivables, Credit and Cashiering, Cost controller, Purchasing functions
- Oversee and ensure the smooth running of Account Receivables, Credit and Cashiering functions
- Oversee and ensure the smooth running of the overall cost control functions
- Oversee and ensure the smooth running of the purchasing functions, in particular that all procurement of goods and services are done in accordance with the hotel policies and procedures.
- Review all proposed contracts for pricing and terms, ensuring that hotel’s interest comes
Quyền lợi được hưởng
-Dynamic, professional & open minded working environment
-Joining training courses according standard of AccorHotels
-Good salary, benefits and service charge
-Have annual physical examination
-Supporting shift meals at staff canteen and uniform
- 13th salary
- Birthday leave
Yêu cầu công việc
- 3 - 5 years in hotel accounting or audit with at least one year in an Assistant Financial Controller or similar supervisory role
- Bachelor’s degree in Accounting, Finance or related field
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good Communication and writing skills
Yêu cầu hồ sơ
Suốt hơn 2 thập kỷ đồng hành cùng triệu phụ nữ Việt, TMV Ngọc Dung đã vươn mình trở thành hệ thống thẩm mỹ viện dẫn đầu về chất lượng, đáp ứng mọi nhu cầu thẩm mỹ của phái đẹp.
HÀNH TRÌNH PHỦ SÓNG THƯƠNG HIỆU 1998 – 22 NĂM – 18 CHI NHÁNH
Thẩm mỹ viện Ngọc Dung được thành lập vào năm 1998 bởi bà Võ Thị Ngọc Dung – một nữ doanh nhân thành đạt trong lĩnh vực chăm sóc sắc đẹp tại Việt Nam. Sau 22 năm phát triển, TMV Ngọc Dung đã có 18 chi nhánh trải dài từ Nam ra Bắc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1998
Mission
- Hệ thống Thẩm mỹ viện Ngọc Dung cam kết cung cấp những dịch vụ chất lượng cùng phong cách phục vụ tận tâm, đồng thời hướng đến hình thành văn hóa ứng xử tôn trọng chữ TÍN trong mối quan hệ giữa Nhân viên – Nhân viên, Nhân viên – Công ty và ngược lại.
- Chúng tôi luôn tiên phong cập nhật xu thế phát triển của ngành thẩm mỹ trên thế giới. Đồng thời chú trọng xây dựng một môi trường làm việc hiện đại, đảm bảo sức khỏe, giá trị tinh thần và vật chất cho đội ngũ nhân sự.