Việc làm Thanh An Food

Cập nhật 11/10/2024 08:24
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thanh An
Social/Content Marketing Executive
Thanh An Food 2.7★
6 đánh giá 37 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Location: Ho Chi Minh

Expired date: 31/12/2024

Team: Marketing

About UrBox

UrBox is Vietnam’s leading digital gifting & loyalty platform that enables businesses to integrate their reward & loyalty programs with an ever-growing network of more than 200 brands & 15,000 accepted online and offline stores in Vietnam.

UrBox has the widest network of clients in loyalty in Vietnam

We are proud to be the prime partners in providing loyalty & reward solution gifting and loyalty solutions to many big organizations in the aviation, banking, FMCG, Insurance, Real Estate industries and more

Job Description

  • Build a clear, comprehensive content strategy & implement detailed action plans on the following social channels, with 70% focus on B2B contents (company’s products & solutions, industry knowledge sharing) and 30% on B2C (UrBox App, end-users trends & insights)
    • Website: Write & upload content to introduce about our company and its services; be able to highlight our USP; add meta data & back-links to improve SEO; perform periodic interview/survey with our clients/partners/users to compose convincing testimonials and informative blogs
    • LinkedIn: Build up UrBox LinkedIn page from scratch to attract a high number of followers with good content strategy.
    • Company credentials: Support BD/Partnership team to build sales pitch documents with compelling storytelling and highly attractive visualization, which can greatly boost BD/sales performance; Produce high-quality TVCs, product demo and guidance videos for clients/users upon request.
    • Manage daily post on our Facebook Fan-pages & Explore fun/creative approach to building up our company presence on new social channels/means: Tiktok, Facebook community groups, Seeding, KOL, etc
    • UrBox App: Schedule and prepare daily content for Banner/App Push/other App inventories; Allocate the Banner/Noti slots reasonably between different business lines and introduce processes to manage the booking efficiently.
    • Advanced: Strategically write; or seek partnership with organizations/agencies to co-author and co-publish E-books, Whitepapers, Case studies, etc to promote UrBox‘s brand name and expertise in the relevant industry fields, thus supporting B2B lead generation.
  • Work with the Design team to order creative assets; perform quality checks to ensure meeting UrBox brand guidelines.
  • Manage overall content schedule on all channels to optimize slots and avoid conflicts; Continuously track, monitor and improve performance (impression, engagement, etc).
  • Perform other related tasks as assigned by the line manager.
Job Requirements

  • Education: Bachelor’s Degree in Marketing/Business or related field from a reputable University.
  • Experience: More than 2 years of experience in Social/Content Marketing; preferably in B2B/B2B2C companies; and/or having built your own social channel (Tiktok/Facebook fanpage, etc) (please include portfolio when applying)
  • Skill-sets required: Exceptional content writing skill, Product/Service/Company understanding & Insight driving, Creative thinking, Strong interpersonal skills
  • Personality/Others: Can-do spirit, Proactivity, High Commitment

Application form

Full Name *

Email Address *

Phone Number *

  • More information

Your Resume *

To attach your Resume, click here to upload from your Computer.

Security code *

Submit

Related jobs

  • TeleMarketing Executive

All jobs
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Thanh An
Thanh An Food Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
P809 tầng 8, tòa nhà Plaschem, số 562 đường Nguyễn Văn Cừ, Phường Gia Thuỵ, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Sức khoẻ là mục tiêu hàng đầu của con người
Đáp ứng điều đó, Công ty TNHH Thanh An dã nghiên cứu và áp dụng khoa học để sản xuất ra các sản phẩm dinh dưỡng phục vụ nhu cầu đảm bảo sức khoẻ của con người.
Với phương châm: Sản phẩm sản xuất từ nguyên liệu tự nhiên, không sử dụng phẩm màu, chất bảo quản chúng tôi mong rằng sẽ đáp ứng được nhu cầu và sự tin cậy của quý khách hàng.
Năm 1998 Công ty TNHH Thanh An được thành lập với mục tiêu ban đầu là giải quyết hàng trăm tấn bơ sữa ế thừa cho nông trường Mộc Châu, nông trường Phù Đổng, nông trường Đức Trọng Lâm Đồng.. Công ty liên doanh với Đài Loan mỗi năm gieo trồng hàng chục Hecta ớt để chế biến ớt xanh bóc vỏ xuất khẩu. Thương hiệu Việt Đài cũng được đặt tên và ra đời từ đó.


Review Thanh An Food

2.7
6 review

22/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Ép nhân viên mua hàng cận date (RV)

21/10/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Bòn rút của người lao động để tiết kiệm cho công ty (RV)

19/10/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Ép nhân viên nghỉ không đúng với quy định của pháp luật (RV)

Những nghề phổ biến tại Thanh An Food

Bạn làm việc tại Thanh An Food? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thanh An Food

Thanh An Food

Click để đánh giá