Việc làm Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Cập nhật 05/09/2024 20:07
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
HR Generalist
Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
21 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 06/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 07/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- F central, 16A Lê Hồng Phong, P12,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Recruitment (60%)

  • Partner with the seniors to understand talent needs and develop requirements strategies.
  • Manage the full recruitment life cycle, from job posting to offer negotiation.
  • Take charge of onboarding and orientation training for new members.
  • Maintain accurate and up-to-date employee records.

This role requires the ability to propose improvements to the current process, for best implementation to expand recruitment sources.

People Development (30%)

Partner with the seniors to:

  • Understand teams performance and areas of improvement.
  • Set performance goals and conduct performance reviews.
  • Develop and implement training programs for employee growth and development.

This role is to be the bridge between the HR team and the business teams to achieve company goals.

Yêu cầu công việc

  • Minimum 2 years of experience in HR generalist or recruitment, with various interview techniques and evaluation methods.
  • Experience in employee relations or HRBP.
  • Excellent communication, interpersonal, and organizational skills.
  • Responsible, open-minded, and able to work under pressure in uncertain situations.
  • Fluent in English

BIG PLUS:

  • French language
  • Facilitation skill
  • Proficient in Microsoft Office Suite and HR information systems

Quyền lợi được hưởng

Working time: 9:00 AM - 6:00 PM (flexible)

Location: District 10, HCMC (hybrid)

As a member of our team, you'll enjoy:

  • Well-being: 13th month salary, performance bonus, and various allowances: lunch, Union gifts, etc.
  • Salary review: annually or on excellent performance.
  • Activities: team-building, and customized monthly bonding events.
  • Annual leaves: 12 days off per year.
  • Healthcare: annual health check, insurance according to Labor Law, and extra Insurance package.
  • Working Environment: dynamic, friendly environments with working time flexibility (Mon-Fri)
  • Challenges: We're on a hyper-growth path for you to take initiative, make decisions, and create value. You'll have continuous opportunities to challenge yourself and learn new skills.
  • Culture: collaborative working environment. You will receive transparent and supportive feedback to perform at your best.
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
Thiết Bị Phụ Tùng An Phát Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 15 Lưu Quang Vũ, Phường Trung Hòa, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội.

Trải qua gần 30 năm hình thành và phát triển, Công ty An Phát đã trờ thành nhà cung cấp uy tín với hơn 20.000 khách hàng trên toàn quốc thuộc nhiều lĩnh vực:

  • Cơ khí
  • Lắp máy
  • Sản xuất lắp ráp
  • Điện - điện tử
  • Đóng tàu
  • Bao bì
  • Thực phẩm
  • Sửa chữa ô-tô, xe máy..

Những nghề phổ biến tại Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Bạn làm việc tại Thiết Bị Phụ Tùng An Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Click để đánh giá