Việc làm Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Cập nhật 05/09/2024 20:07
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
HR Manager (F&B/ Hospitality)
Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
21 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 12/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 07/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

Highgate Property Management, a subsidiary of SonKim Land, represents SonKim’s expansion in the field of property management. Company core services: property management (operation, engineering & resident solutions), leasing, hospitality, F&B, and event

We are seeking a Deputy Head of HR (report to Head of HR) to oversee the F&B sector HR management operations as well as manage all Highgate administrative responsibilities, with detailed job descriptions as below:

1. In charge of all aspects of the F&B segment's human resources management: from recruitment, compensation & benefits, on/off boarding.

2. Oversee all of the Highgate company's administrative duties.

3. Budget: Prepare the HR budget for existing and new projects; Monitor and control costs charged to the investor and actual costs; Monitor actual costs against the approved budget.

4. KPI: Build and manage KPIs of all departments. Gather KPI assessments of all departments; Calculate KPI metrics & calculate employee bonuses.

5. Consolidate regulatory processes, templates, and SOPs.

6. Handling labor relations issues/disciplinary action.

7. Other tasks:

- Assist the HR Manager in managing associated tasks.

- Support the HR Manager in monitoring the activities of the HR staff: reviewing payroll before get HR Manager's approval, checking and comparing monthly social insurance data with the social insurance authority.

- Support TA in orientation for new employees and recruitment for urgent positions.

- Contact point with tax and social insurance authorities in case assistance is required.

- Support the Trade Union in union-related work such as cross-checking with the Union President on the payment of bonuses and gifts on holidays during the year.

8. Perform other duties as assigned by the line manager.

Quyền lợi được hưởng

  • 13th month salary
  • Attractive performance bonus
  • Bonus on public holidays
  • Healthcare insurance
  • Allowances

Yêu cầu công việc

  • Bachelor's degree in related major
  • From 2 years experience as HR Manager in F&B and hospitality fields
  • Advanced fluency in English & good computer skills
  • Have strong knowledge of labor law, insurance and related regulations
  • Strong analytical, problem-solving, conflict handling skills
  • Detail-oriented, organized, and able to work effectively in a team environment
  • Well planning, multitasking ability
  • Ability to listen, understand, communicate and negotiate persuasion effectively

Yêu cầu hồ sơ

Sao y công chứng hồ sơ các loại hiệu lực 6 tháng trở lại:

• CCCD

• Bằng cấp các loại

• Sổ hộ khẩu

• Sơ yếu lý lịch

• Phiếu khám sức khỏe theo thông tư 32

Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
Thiết Bị Phụ Tùng An Phát Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 15 Lưu Quang Vũ, Phường Trung Hòa, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội.

Trải qua gần 30 năm hình thành và phát triển, Công ty An Phát đã trờ thành nhà cung cấp uy tín với hơn 20.000 khách hàng trên toàn quốc thuộc nhiều lĩnh vực:

  • Cơ khí
  • Lắp máy
  • Sản xuất lắp ráp
  • Điện - điện tử
  • Đóng tàu
  • Bao bì
  • Thực phẩm
  • Sửa chữa ô-tô, xe máy..

Những nghề phổ biến tại Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Bạn làm việc tại Thiết Bị Phụ Tùng An Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Click để đánh giá